PONNIA CUP 2008
Hejsan allihopa!
Nu är det snart dax för Ponnia Cup 2008 i Växjö! Ska bli superroligt tkr jag :D Nån mer som ska vara med? Jag ska vara med för första gången faktiskt, på min Ponny Qyenn (se bild) som jag fick i april nu i år. Vi ska var amed i dressyren, hoppas det går bra :D Igentligen var det meningen att vi skulle hoppa, men jag "offrade" mig för mitt lag och ändrade till dressyr (vi behövde mer "dresyrfolk")
ALLA SOM SKA VARA MED: Skriv ett inlägg :D
Jag ska fotografera där, dock inte tävla själv ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#1 Okejjs, vad roligt. ses där :D
Åhh jag vill också vara med och tävla dressyr, vilka program kör ni?
Jag ska dit o fotografera, ska försöka hinna dit alla dagarna :)
Men inget tävlande för min del ;)
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."

ligger det långt i från stationen, med tåg ? =)
#7 Jag vet inte.. Hah xD Känns lite skumt jag som bor i Växjö och allt, men asså, jag är itne helt inne på vart tävlingsplatsen är. Vet du det "Spiritinthesky" Iza ? :)

haha, lätt att ta sig dit ? eller ligger det "ute på landet".
gångavstånd kan jag säga :P
Jag är riktigt Lost när det gäller detdär x) Kolla på Ridsportförbundets hemsida :)

Ska var med haha :D
#11 Javet Ollis sötnos :D <3 På Spirit in the sky! Som verkligen är "in the sky" när han hoppar :)
#9 nopp, det ligger centralt :D lätt att säga till en taxichafför vart du ska så kmr du direkt till tävlingsplatsen (:
Isa Aronsson
www.stallequino.se
Iza #13 Var är PC i år? var i växjö ? ahah helt loost xd

haha den är vid I 11 Linnea :P ahah sötärdu

haha den är vid I 11 Linnea :P ahah sötärdu
carmenzita (Ollis) Var är I 11 ? :P haah xD

haha vid Citty Gross :P

#13 har troligen inte råd med taxi, får troligen bli promenad.
hitta.se med ;)
Jaha, vid bergubnda typ? Berunda ligger ju precis vid city gross :)
#20 hahahaha . njá. asså, inte precis vid city gross lilla gumman :D men visst, det är inte så långt ifrån (: det ligger ganska nära bergsnäs tex.
Isa Aronsson
www.stallequino.se

Jag ska vara med med Keady :)
Jenny och Keady är finfina ihop :)
Tror det är vid bergunda. Ska va barnvakt med TUSS xD
#25 På ponnia Cup ? Behöver man barnvakt där ? Haha xD<3 Men kan inte du vara med på nån Lektionshäst ? Chuck ? :)
#25 det är vid bergsnäs (; men det ligger ju ändå ganska nära bergunda.
Isa Aronsson
www.stallequino.se

21# haha mitt lokal sinne är ju bäst! xD
#28 HAHAHAHAH , absolut :D <3
Isa Aronsson
www.stallequino.se

#29 <33
#28 Klart ditt lokalsinne är bäst! Vi ägde ju alla på orgenteringen i skolan <333 Hahaha <3 Fråga inte hur det gick ;P Vi lät ju olivia vara kartläsare x)

#31 hahahahahahaha det var inte mitt fel ju! hahahaha :P

Jag ska dit och fota :D
Josefinejumpforjoy.blogg.se
Jag ska dit och fota, förhoppnignsvist alla dagar, om jag hinner fixa min moppe tills dess :P
Som några andra tidigare nämn så kommer anläggningen att ligga på I11, ca 2 km från tåg/buss stationen, så det tar ca 30 min att gå till tävlingsplatsen om ni kommer med tåg/bus. Man kan även ta en stadsbuss från station, jag tror att samarkand bussen går över I11, så slipper man gå så långt!
Vi ses där ;)