Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 649 ggr
Klasselover
0

Hagel i juni ^^

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I måndags gick det från strålande fint väder till regn - åska - blixtar och - hagel! :S 3 cm hagel fick vi sammanlagt.. Jaa, det är svensk sommar dt ^^

Mitt i hagelstormen fick jag springa ut och hämta hästarna och dom tkte nog det var skönt att komma in i och få stå med täcke på ett tag.. En halvtimme senare var det fina vädret igen, och hästarna kunde gå ut i en hageltäckt hage *mums tycker Indira* ^^

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Klasselover
0

30 minuter senare…

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Klasselover
0

Ytterligare 30 minuter senare..

tezzie
0

Vad sjukt :-)

*** Kärleken övervinner allt ***

Klasselover
0

#3 - Aa ^^

joooossan
0

Shit ! Som #3 skrev, helt sjukt ! :)
VI hade också en hagenskur för några dagar sedan, dock inte så pass stor som ni fick ! ;O ;)

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Klasselover
0

Man blir ju inte lite förvånad ^^ Jag messade till ägaren och hon tyckte jag var mesig som tog in hästarna, hon var på kontoret 9 km därifrån och det var bara lite regn, så hon antog att det var samma i stallet x) Men hon ändrade sig när hon kom hem!

joooossan
0

#6 Hahaha, kan förstå det ! ;) Hagel kan ju få en väldig kraft med sig ! :O :)

Josefinejumpforjoy.blogg.se

fridak
0

förra veckan så var det snö på vägen till pappas jobb, helt sjukt!

[MartinaPettersson]
0

Jag fick också lite hagel över mej för några dagrsedan x'D Jag som ville ha sommar.. ^^