ölandshoppet ! :D<3
dags för mej och mina jobbiga resultat igen , (6) haha
iaf :D denna helgen var jag på ölandshoppet och hoppade LB/LA både lördag och söndag (: HERREGUD vilken hetta ! :O sååå varmt, hästarna blev ju sega som tusan stundvis >.<
Lördagens LB (A:0/A:0) gick jättebra :D ganska perfekt runda förutom ett litet snesteg till hinder nr 10, tappade lite tid där (: kom iallafall 4:a :D dock bara en hundradel från 3:an *grr xD som hederspris fick jag ett fint träns (:
Lördagens LA (A:0) gick också helt super :D efter min ritt gick jag upp i ledning, men sjönk sedan till andra plats där jag slutade (: supernöjd med en faktist ganska perfekt runda :D i denna klass fick jag ett schabrak sponsrat av advokatbyrån kronan tror jag det var :D
Söndagens LB (A:0/A:0) gick SUPER och den vann jag :D här vann jag ett fint täcke sponsrat av sveland förskringar (: haha, vet alla fresten hur suuuperläskigt det är att galoppera ärevarv med segertäcke ? :O woho, min häst blev ihopdragen som en bulle xD hon är bäst , <3
Söndagens LA (ackumulator) gick också asbra xD hahahah . vi kom välldigt fel på hinder nr två , och jag hade tur att den låg kvar. men det gjorde den och vi VANN även denna :D <3 jag var två sekunder snabbare än tvåan och jokerhindret var noll problem för världensbästa paddie (: <3
hon har varit helt underbar denna helgen och har hoppat trots denna hemska värme xD 4 starter , 2 vinster , en andra placering och en fjärde plats :D
63 hopp sammanlagt (med framhoppning osv) och endast ett nedslag , (på framhoppningen) TROTS denna värmen xD
paddie är bäst, <3 har tyvärr inga bilder från jälva tävlingen , men slänger in lite bilder från efter :D
Isa Aronsson
www.stallequino.se
Grattis! =)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Grattis! :D
#3 & 6 taack :D
Isa Aronsson
www.stallequino.se

grattis
Vad roligt, grattis :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

GRATTIS igen :D:D:D <3<3<3<3
Grattis! :)
Vad kul :D grattis :)
tack allihopa :D <3
Isa Aronsson
www.stallequino.se

Grattis, tror min kompis + en till i stallet med var där :)
#12 jasådu :D vad heter dom o vad har dom för ponnyer ?(:
Isa Aronsson
www.stallequino.se

#13, skickar PM istället :)

Grattis!
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se
Grattis!
Grattis!
Jag var också där (och hjälpte till när min lillasyster tävlade) och fotade lite också. Tyvärr fångade jag nog inte dig på bild, men någon annan härinne kanske: http://www.pixbox.se/alb_show_id822857_page0.html
Grattis :)
grattis, har iof redan grattat dig men endå :D ring mig när du kan :] <3
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."
grattis! bor ni på ön eller har ni nära hit?
Det tar väl en 2h med bil till Öland från oss om jag inte missminner mig helt. Iza bor 10min bilväg från mig nämnligen så jag svarar åt henne ;)
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."
#17 kuul :D vem är din lillasyster och hur gick det för henne ?(: såg du mej nån gång då? :D
#21 haha exakt :D lr lite mer än 2h tror jag(: iaf med transporten xD
Isa Aronsson
www.stallequino.se
grattis :D super fin ponny!
#27 tack :D
kan bara inte sluta skratta när jag ser #25 xD
Isa Aronsson
www.stallequino.se
#27 tack :D
kan bara inte sluta skratta när jag ser #25 xD
Isa Aronsson
www.stallequino.se
Grattis, vilket team ni verkar att vara!
/Elin

#25 hahahahahahhahahahahahhahahahahhahahahahahahahahahahahahahahah ni är så söta :D <333333
#28/#25 vsg :D och jag tycker att bilden är härlig, ni ser ut som världens team!
Grattis Grattis :)

Grattis :D
Josefinejumpforjoy.blogg.se