Actionbilder!!!
Var i stallet ikväll och fotade hästarna (: De fick spel så vi lekte lite med dem (:
Brun med bläs = Wondering Spirit (Spirre)
Brun utan tecken = Million Wind (Lillan)
Brun med stjärn = LaFroigh
Tack, tjejer (:
Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus
Jag lånar din tråd med då om det är OK, Jag söker en duktig allround/dressyrryttare med snälla skänklar och händer. Och som är lugn på hästryggen och brevid. Jag och mamma vill höra lite om vad de andra tycker om honom, han är dock halt just nu, men jag kan snart börja jobba honom, han ska börja tömköras så att han hittar formen i skritt fårn marken innan jag tetsar i skritt på ryggen, sedan i trav på marken, trav på ryggen osv osv.. Någon som känner sig träffad att anta utmaningen? :)
jätte fina bilder :)
#5 - vill inte låta tjurig, men kanske bättre om du startar egen tråd om detta?
#4 - Får man ha stege så. ;)

Hon är så fin! Måste komma ut och hälsa på henne någon dag :)
Juve - du får ha hur många stegar du vill :P
LinneaG - jaa, självklart ska du ut och se henne (: Ska sätta igång henne efter helgen nu, också (:
#10 - Brandbildslift. :P
#11 - testa, men ajg kan inte garantera att Lillan står kvar snällt då ;) :P
Juve - testa du ;) Annars kansk att du studsar på en studsmatta och hoppar upp på henne är ett bättre alternativ? Inte så skonsamt mot ryggen, men förmodligen aningen bättre för psyket ;) Å andra sidan lär hon ju blir rätt härdad om du ska rida henne ^^

Åh, fina bilder :)
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se
#14 - Hahahahahahaha, jaa! Studsmattan lät bäst. ;) När ska jag få låta Stefans utrustning och åka ut på Uno då? ;)
ingen som inte behöver em studsmatta för att ta sig upp på en häst som är högre än 135 ;) (no offence, maja ;)

Millan går väl inte i hagen längst ner vid "stora" vägen, den som går igenom hela byn? Går tre bruna hästar (nån kanske är fux iof) där och tänkte att det kanske var era?
Funderar i sånt fall varför en av dem har en fläta i manen och sen hänger det nån röd platslapp längst ut? Förstår inte vad som är meningen med det? Du kanske vet även om det inte är era hästar?
Nej, våra hästar står ännu längre bort på den vägen.. Tror att det bara är dekoration, har för mig att det är två hästar som har det i den hagen.. Brukar inte westernhästar ha sånna? eller det kanske jag bara har fått för mig. :P