midsommar?
ja gott folk då börjar det snart bli mörkare igen… ;)
vad ska ni hitta på till midsommar?
vi ska ha lite folk här hemma, sen ska vi på kasedans i venestad på lördagen. på söndagen åker jag till malmö till mina föräldrar.
vi åker till stugan i norra dalarna idag och firar midsommar där. blir lungt med mej, henke, elliot, och elliots farmor och bonusfarfar. :-)

Jag ska ta det väldigt lugnt och sitta hemma eftersom vi hämtar min valp imorgon =D
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Å jag vill också ha en hundvalp!!!!
Jag är bjuden på bröllop, min svägerska ska gifta sig.
Det blir en ganska tidig hemgång dock, eftersom jag ska upp och jobba kl 06:45 på midsommardagen.

Vi ska till några goda vänner i Linderöd. Vi kanske ses i Venestad på Lördag Lisette.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

#4 ja det hoppas jag!

Vi ska som vanligt till Skanör på midsommarafton, älskar traditonerna där nere, sen är det ju alltid mysigt att träffa mammsen och pappsen, och all övrig familj. Detta året blir ju extra spännande iom att vi har en ny familjemedlem med oss =0)

Det kommer typ 20 pers hit och så ska vi.. umgås :D Eller vi blir ca 20 med barn och vuxna :)
Mvh Sigrid
först blir det till svärmor o äta sill lunch *uurrkk* sen stallet o cen blir det till min underbara storebror o hans fru o grilla med lite vänner =) Ska bli kanoon =)

vi ska bara vara hemma på midsommar, sen ska vi fira midsommar dagen efter hos släkten, för ingen kunde på midsommar.. :/ så ja, här bytar vi dagar :P
Medarbetare på Dressyr.ifokus

jag ska va med vännerna , förfesta lite hos en kompis sedan ner på stan och "hänga " :) Första midsommaren i Åmål !

Här ska det nog grillas och ätas gott, självklart ska det vara sill på midsommar (jag äter det inte ;)
Hoppas ni allesammans får en trevlig midsommar!

Vara hemma och rida och pyssla med hästarna! Jag har inte tid med högtider, det skulle i så fall vara om familjen kunde åka hit men det gör de ju inte. Så jag blir utan "firande".
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se
Jag blir helt ensam hela midsommarhelgen, så jag ska väl fira med mig själv ;)
Familjen åker upp till gävle på släktträff och jag gillar inte släkten så jag följer inte med. Dessvärre verkar det som om alla mina planer på att terrorisera kompisar under deras midsommarfester rasar samman eftersom ingen tydligen ska vara hemma…
Gubben jobbar t 18 midsommarafton o börjar 06 dagen efter så vi tar det lugnt hemma själva! MEN jag o ungarna ska på midsommarfirande på dagen m ponnyridning, fika och dans såklart runt midsommarstången…där har jag firat sen jag var ett år så det är ett MÅSTE!!!

#10 OOOOOOOOH vad mysigt det ser ut! jag vill meeed *hänga läpp*

Ska vara hemma. Gubben jobbar. Är ju musiker och dom har ju sällan ledigt en sådan dag. Sover i bussen och fortsätter midsommardagen och spelar på ett annat ställe. Så jag blir ensam hemma. Dottern åker med sin kille till hans syster. Jag är ifos också bjuden dit men jag har ju min valp och dom andra djuren. Vill nog hellre vara hemma en sådan dag.

jag ska till en kompis, sen på midsommardagen ska jag köra till oskarshamn där mamma och pappa bokat stuga.
vet inte vad vi ska göra…firar 5års förlovning så något får vi ju hitta på :)
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus
jag har inte en aning, fick ett erbjudande om halmstad i husvagn, men njääää, jag och husvagn är inte en sån bra kombo..så vi blir nog hemma, jag tror jag ska glida runt i min nya bil hela helgen :P

#16 Vi tar en tur med den när du kommer till Sundsvall
*** Kärleken övervinner allt ***

På Torsdag åker jag till Grebbestad. Där firar min familj midsommar med låtsasmorfar Kalle, vet inte om det blir mer släkt iår. (: Vi går till den stora ängen där midsommarfirandet är varje år i Grebbestad. Haha och självklart ska vi träffa Bert Karlsson iår igen! XD
Sen går vi hem till Kalle och äter gott och har trevligt! :D
Mvh Ellenfyrkant

#22 kan hända att det blir av snart faktiskt. ;)

#10 ser helmysigt ut, men glöm för allt i världen inte myggspray, för på vattnet lär det nog finnas gott om det otyget 
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

I Norrland är det myggfritt ;-)
Det är en motor på Flotten så vi kommer att åka längs med ljungan =) Det är även en liten toalett för oss tjejer som dricker öl till sillen och måste uträtta våra behov ;)