Ullared..
Japp, nu ska jag snart till Ullared och vill ha lite koll på läget ;)
Någon som varit där på sistone, hur såg hästsortimentet ut? Någon som ska dit i dagarna?
Medarbetare på Dressyr.ifokus

finns en gekåstråd på buke där rätt många visar sina fynd och kan säga hur sortimentet är för tillfället. tråkigt nog så skiftar det väldigt mkt från dag till dag vad de har inne.

#1 jo, jag vet ;)
men jag tänkte jag kunde starta en liknande tråd här :)
Medarbetare på Dressyr.ifokus
När dom väl har mkt grejer inne, så är det en del bra grejer! xD
Dom har många billiga och snygga fleecetäcken!

Jag ska dit den 22-23 juni!

Var där igår, fanns massa kul grejer

Någon som vet om det finns några bra flugtäcken till ponny nu?
#6 - Såg inte ett enda flugtäcke när jag var där (visserligen ett par veckor sen, menmen)..
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

#7 okej :/ Behöver ett flugtäcke strl 115 el 105 eftersom hästen fick för sig att ta sönder det i hagen idag :/
#8 - Svårt att hitta mindre storlekar billigt.. Mellan 125-155 är det inga problem, men 75-105 är svårt, det är så konstiga storlekar :S
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Finns massvis med flugtäcken, kollade dock inte kvalité, hur de såg ut osv. eftersom jag inte själv letade efter det.. Minsta storleken på täcke nu var 105

Nu har jag vart på gekås =) Blev ett eksem täcke till henne… strl 115. SÅg även flugtäcken i strl 105 KÖP INTE DOM jag tog ut och kollade dom var ungefär 40cm längre än täcket som jag köpte… Men billigt var det och fanns mycket i storhäst storlekarna. Btw är jag extremt nöjd med eksem täcket det sitter jättebra och skyddar toppen =) kostade bara 299:- dessutom =D
min kompis var där igår och köpte saker till sina shettisar då fanns det flygtäcken men få och i bara ne färg grå heltokey va det iaf. Hon köpte ett o det satt bra på hennes ena sto. :) Men det e olika ibland finns det massor ibland inget. Kan säga att köper man grimmor så kolla så det e inspänning för under hakan oxå eftersom dom utan kan vara små i sin storlek. Köpte ponny storlek till mitt russsto skitlitet passa en normal shettis, och hon har inte stort huvud. Mät mycket innan på hästen/ponnyn och mät där nere på allt det e mitt tips!

A det där med "shettistäcken" eller de små 105:orna då kan jag bli lite lack på..Endel man köpt utan att titta ordentligt innan är snarare 115 eller 125 cm.. Jag har förvisso hästar i alla storlekar hemma så jag kan använda dem ändå, men hur kul är det att få fel storlek då..

Jag åker på söndag, någon som varit där senaste veckan?