God morgon 15 juni
Har nog aldrig skrivit en god morgon tråd …..
Gick precis upp ska åka iväg på tävling med en 4-åring, hoppas¨på att han får minst en nolla i 1m idag så jag bara har 2 kvar till championatet …

Godmorgon!
Jag gick upp 7.15 och åkte till ridskolan och tittade när en kompis red dressyr. Insåg åter igen att jag kan fortsätta rida i skogen. Jag kommer aldrig kunna rida som folket där gjorde! 
Ska lägga mig i sängen och glo på ett Sex and the city-avsnitt innan jag ska hämta pappas bil, hämta transporten och lasta Dandelion.
Sen plockar jag väl upp Jennie nånstans och så kör vi iväg Sorro också.
De ska få gå på ett jättefint bete med några unghingstar :)

God morgon!
idag har jag inte haft utsläppet! Fick lite sovmorgon för en gångs skull =)
Ska rida framåt eftermiddagen/kvällen, så fram tills dess ska jag slappa
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Go´morron!
Sovmorgon i dag med men itne så länge som igår.
I dag ska jag köra till Eko o köpa eltråd t Kefir, Kelda, och Kesos sommarhage. Sen ska jag försöka mocka ut boxen
som jag fortfarande inte gjort, hrm! Det blir tungt!!!
Anars slappar väl vi i dag med och sen ikväll fortsätter jag väl m tvätten,hmmm!
Ha en bra dag alla!
God dag,
Idag vaknade jag strax innan 07.00 av grannens *censur*-skrikande kossor som hade rymt från sin hage, varav fyra hade tagit sig in på vår tomt och stod och slickade på våran grill. Jag fick springa ut i trosor och fotbollströja och jaga ut dem igen för att inse att de går på grannens åker där det växer spannmål.. Problemet är även det att ja.. Grannen bad oss att ta ned staketet runt vår tomt när åkern skulle plöjas och sade även att vi kunde låta det vara utan staket för kossorna skulle inte gå där på läääänge.. Jaha, visst.. Där sprang nu kossorna fram och tillbaka idag, de var även på väg ut till den hårt trafikerade vägen med mååånga lastbilar, personbilar, motorcyklar etc. :| 20 kossor och kalvar, jo, jag tackar!
Hur som helst så kom grannen en kvart efter att mamma hade ringt (varför det tar 15 minuter fattar jag inte, de bor 100 meter hemifrån oss) och efter en halvtimme hade kossorna stängts in i en hage. Ska bli intressant och se hur de lyckas ta korna därifrån till den riktiga hagen, för just nu har de två oldalde åkrar mellan sig. ;)
Aja, idag ska jag nog till farmor och hälsa på. Sedan blir det dubbelmatch ikväll!
Schewiz - Portugal 0-3**
Tjeckien** - Turkiet 2-1
Äääh, jag har gett upp hoppet (om det ens har funnits där ;)) om att få se Sverige gå mycket längre. ;)
Nej, jag håller på Holland! :D

jag ska iväg och jobba om en stund!
#5, jobba på guds lediga dag ?
jag med, fast om många timmar hoppas jag.
tror vi ska iväg och visa min bil, men jag är så trött så jag snart somnar ståendes…

god middag!
jag har varit på klubbens lokala hopptävling för ponnyer och fotat. blev 687 bilder, och flera var intresserade av att köpa:D
ska fixa med fotona till datorn och vidare på hemsida så folket som vill köpa vet vilka bilder de vill ha.
annars blir det bara slapp idag, ska upp tidigt imorgon så jag måste vila upp mig…
God kväll!
Jag har varit hemma och haft tråkigt, som vanligt. Inte varit utanför dörren sen torsdag kväll (skolavslutningen) pga min knäskada. Men i morgon tar helvetet förhoppningsvis slut…
m m m, sitter och väntar på min stek just nu, det luktar gott gott gott :D

haft fullt upp idag, med allt möjligt. så nu ikväll ska jag bara ta det lugnt :)
så var då hästarna släpptäpåsommarbeteallihop….= inga hästar hemma nu:-(
…skönt dock för Kefir o Keso o ha ngt o äta på medans Kelda egentligen skulle behöva "banta" ngn vecka till men nu får hon också följa med…Ludde blev iallafall glad över att få grannar..
…de går nu i 2 hagar brevid varandra ett tag för att så småningom kunna gå ihop alla 4.
I dag kom det regn!!! Inte mga droppar men ändå! Wao vad skönt!

Hej, i dag har jag travat ved, rensat en av rasthagarna från gödsel och nu i kväll har jag legat med rumpan i vädret och rensat ogräs bland mina jordgubbar, så nu är jag helt värkbruten och ska ta ett par piller sen sova.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Godkväll =)
Idag har jag och Sweelin hjälpt stallägaren att fixa en ny sommarhage, eller ny och ny…. lagade det bävrarna sabbat!
Sen har vi varit ute och klättrat på ett berg md våra hästar, nyttigt som sjutton :)
NU: Sova tror jag!
*** Kärleken övervinner allt ***