föl!
fölet kom i natt strax innan 12. Ägaren hade kollat till henne ung en halvtimma efter jag åkt, sen igen vid tiotiden och därefter fem i tolv. Hon trodde inte att hon skulle föla inatt för hon brukar vara rätt orolig länge innan. denna gången stod hon så avslappnat så därför blev det lite längre hopp mellan kollerna.
Men i alla fall så kom hon dit fem i tolv, fölet var ute men hade fått fostersäcken att fastna över huvudet så hon fick inte luft sina första sekunder i världen. stoet reste sig nästan med en gång ägaren kom dit så därför tror hon att fölet kommit precis innan. det blev en liten flicka, som ser ut precis som mor sin. pappan heter lucky point, en rätt ung hingst.
tjejen verkar vara pigg och nyfiken! fast väldigt trött på bilden

Vad skönt att det gick bra! Vilken liten sötis :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Oh vad skoj att det gick bra, grattis
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

nu är det bara namnvalet kvar. ägaren trodde det skulle bli en pojk som skulle döpas till hero, men nu får hon bläddra i den gekiska mytologin och få hennes namn att passa in med de andras. hon är jättesöt, rätt pratig av sig och håller på att lära sig hur man kontrollerar benen. inte lätt med en liten kropp på höga styltor;)

aaw vilken sötnos :)
min gamla foderhäst får föl vilken dag som helst också :) ska bli roligt att åka och kolla in sötnosen när den kommit :)
Skönt att det att det gick bra, söt är hon också! =) Grattis.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Aww.. Vilken sötnos!! Tur att det gick bra!! :)
Om inte Hero går, kan ju Hera gå.. =) Grekisk mytologi. :)
Eller Afrodite, Athena, Hestia, Galatea, Nike eller Europa. :)

#9 Hera, exakt vad jag tänkte på! ;)

Naaaaaaw. :D

Åh, vad söt hon är!
Vad roligt, grattis! :D
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
vad kul, skönt allt gick vägen…riktig sötnos!

aaw, vad söt :'D

hera tyckte ingen passade på henne. afrodite och athena är redan upptagna av tidigare föl men de andra ska jag höra vad ägaren tycker om:)
Okej!! :)
Demeter, Artemis och Rhea (Hades mamma) finns också. :)

Vilken söting! Skönt att det gick bra.
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
Va söt hon va. Grattis. Vilka mysiga bilder. 

Otroligt söt =)
*** Kärleken övervinner allt ***
Vilken söt! :D