Här är hon :)
Så nu är hon här, pigg o mycket trevlig social som bara den är lite som en hund i hagen :) Älskar barn å vill sniffa å köra mulen i håret på en, är det något man gör i hagen ska hon stå å titta. Jag visade idag lite hur det ser ut här på gården visa stallet och vart vi bor (nyfiken o kicka in i hallen) Vi tog en promenad för att visa lite så inget ska upplevas otäckt, en ny volvo kom å åkte bakom oss inte en fena rörde hon. Hon är ju bara 3 år så jag vart mycket impad av hennes lugn hon kom ju igårkväll å allt här var nytt postlådor eh det är inget,soptunnor ne inget skraj alla. Så nu har hon pussat alla här :). Mina russ är sura jagar henne lite men idag va det inte så farligt, dom fick ju sitt kel dom med :). Detta kort har inte jag tagit utan det är hennes ägare som fotat henne hemma, mina kort vart som alltid skitkassa. :P

Vad fin hon ser ut att vara.
Ser att eran syrén blommar nu. Vår har redan blommat ut och är brun redan.
nene det e inte jag som har tagit det kortet :) våra syrener har blommat över med :)
hon ser jättetrevlig ut, och är ju söt som socker :)
åh sicken söting :)
/Elin

Haha jag trodde du tagit fotot i dag ju.
Ja jag har redan smält för henns personlighet jättetrevlig det bara lyser om henne :). Hon ska köras in här, så imorn ska jag ut å traska med sele å tömköra henne.
Jätte söt pålle o bara äääälskar färgen!