ridstövlar MH
Köpte ridstövlar häromdagen Mountain Horse Rimfrost. (vinterridstövlar) o vilken tur jag hade! Dom hade inte fått in årets "skörd" än, så de hade bara udda storlekar kvar från tidigare.. Inga problem för mig, storlek 35 passade perfekt med tre lager strumpor i! Har aldrig kunnat ha ridstövlar förut, men de här var jättebra. Har små fötter, o de storlekar finns inte i vuxenstövlar. och barnstövlarna blir för smala i vristen. Gissa om jag är glad, mina första ridstövlar!

Grattis till dina första stövlaar 

TRE par strumpor i storlek 35?! Då har du miniatyrfötter med andra ord… =) Kul att du hittade de iaf!
TACKTACKTACK jag är skitglad :D:D:D
mjoo sandra..då kan du förstå att det är svårt att hitta stövlar.. skor är enklare. rätt in på barnavdelning bara, men deras stövlar har ju ingen passform. har storlek 34 egentligen.. men måste ju få plats med massa grejer när det är vinter plus att det ska vara lite luft där också :D
Jag har hört talas om små fötter, men det här tar nog priset :P
haha. mina händer är också jättesmå, men det är bara smidigt.

Jag förstår ditt problem hjullan. Brukar också ha problem att hitta stövlar, men jag gillar inte att använda stövlar heller. Vill helst ha skor. Mitt problem brukar va att mina vader är för smala så jag får in båda benen i samma stövel… ungefär.
aah! jag har aldrig gillat ridstövlar heller, men syrran har tjatat så mkt på sistone så jag tog mig i kragen o åkte till bäst utrustade hästaffär.
då kanske du ska ta o prova barnridstövlar?

Barnstövlar (eller barnskor över huvudtaget) görs inte i storlek 38 sedu. Så vidden på skaften skulle jag ju kunna skära av från barnstöveln o tejpa fast på vuxenskon? Då skulle det bli perfekt! Så får du det som blir över =)

Vilken var du i då hjullan? Fanns storlek 36 också? Det har ju jag.
hehe själv är man bigfoot med tjocka vader
jag har nog störst skostorlek av alla här…

#8 kolla hööks dom där me snören nere vi foten dom finns nu i junior störlek ha själv beställt dom då de som passar min fot ha varit för stort i vaden (ha 39 ) men dom passade dom är typ gjorda för dom lite yngre så både bredden på skaftet och hhöjden passar bra på mej annars ha alla ja kollat vart för höga o breda :) http://www.hooks.se/Butik/docs/produkt.asp?pf_id=SE-200028%20%20%20%20%20%20%20%20%20&dept_id=SE-80

Assååå! vilka små fötter! Jag har 39-40 på mina fötter!bamsefötter…
#12 Jag har större…
jag har 39:e o e 16½ år gammal ;)
/Elin

Men MH tycker jag har rätt stora stövlar, mina 37:or är helt lagom fastän jag annars brukar ha 38-39. Jag hade annars problem med att hitta något vettigt eftersom jag har korta och kraftiga ben, så det mesta är för långt och smalt, men MH funkar perfekt.
#12 jag har 40-42 :P
okej slo vi har lika stora fötter….
Creepy, du e tjej och 7 år yngre :P

på mina nuvarande skor e de 38 o tre fjärdedelar :P jag har mellan 38 o 40 ;)

Köpte ju precis ett par ridskor (strl 38 för de som vill veta) så jag är jättenöjd som det är nu =) Men tack för tipset struten! =)
#18 Japp jag är en bigfoot tjej och du är en minifoot kille ;o)
Den här tråden är nog en given favorit för folk med fotfetish :D
Hihi.. fan vad det är kul att läsa era trådar
Snacka om att spåra ur ^^

oJ TJENA:)
Ingen risk att du tappar balansen stup i ett
-Skojja bara, grattis till stövlarna:)
#9. spiltan i västerås. men dom finns på biderman också. där har de strl 36.
#8 JOO det finns det visst. upp till 39 finns det på mountainhorse barnstövlar har jag sett! :D

#25# Tack för upplysningen. Men såg priset så jag avstår nog. *ler*
haha. dom är ju billiga jämfört med "sommar"stövlarna.

Billiga!! nästan 1900 kr.
Ja, jag ska ju ut med 21.000 kr för hö och halm till 4 hästar så sånt finns det inga pengar till nu inte. *ler*