Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 588 ggr
wewwa
0

Otursdag

Nu är det fredag den 13:de.
Någon som är extra försiktig? ;)
Någon som har haft någon speciell otur på dessa dagar?
Ja, nu är det bara att se hur dagen kommer att gå.

bubbelbubbel
0

ääääh, det har aldrig varit varken sämre eller bättre fredagen den 13de, men idag kanske är min turdag ?
jag hoppas få min bil såld, och idag hade ju varit en bra dag :P

och hur kan det egentligen vara en otursdag när det är fredag ? :D

jn84
0

Hoppas på att slippa otur.

Jag, min bror och minsta syrran åker ner till Kolmården och besöker pappas släktingar på apberget strax. Sambon kunde inte följa med, för han tappade en tandlagning igår och måste till tandläkaren. Så lite otur där kanske. Men det hände ju iof igår =P

[chriistina]
0

Min dag börja nyss och jag hoppas slippa otur…
Ska på skolavslutning idag och sen sälja en kaninbur. Hoppas överleva detta utan för mkt otur :) Men vem vet :P

Mandysan
0

Jag har redan fått otur så att edet räcker och bluir över, ingen ridning på en halv evighet pga mitt knä…

Maja
0

Hmm, jag ska inte göra någonting idag, så om jag skulle råka ut för otur skulle jag bli förvånad. ;)

tezzie
0

Jag tror inte på sånt där….

*** Kärleken övervinner allt ***

lisette
0

¤4 hänt?

de sa på radion i morse att det inte finns ngr bevis på att det händerm er olyckor idag än andra dagar.

fast det har varit en riktigt strulig dag på jobb så..

__iE
0

jag hörde att det var mindre olyckor fredagen den 13, är andra vanliga dagar..

iaf tror jag inte heller på det, har inte haft otur än iaf. & vädret är ju fint här, tur för dem som tar studenten idag :P

Linjerat
0

Lite konstigt är det, för jag har slagit i min vänstra lilltå minst tre gånger idag, och så blev den överkörd av en städvagn.. =S

Shira90
0

Ja otur!!! Jag kan inte göra några inlägg på ridsport Gråter

~Medarbetare på ridtravare.ifokus~

Anna
0

Tror inte på sånt :P

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

fridak
0

jag gillar nummer 13:)

wewwa
0

Jag tror inte heller på sånt och har inte haft så mkt otur idag ännu, men vem vet, jag kanske ramlar av Chessa eller nåt sen.. ;)