Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 905 ggr
Nattali
0

imorrn kommer han

japp, nu har man köpt sig en ponny och imorrn kommer han :) ska bli superkul! hur snäll och go som helst :D

micheles
0

va spännande=)

Tarek
0

lycka till med allt Glad

Maja
0

Spännande!

Vad är det för någon då? :)

Lycka till!! :D

Nattali
0

#1, 2 tack ^^

Nattali
0

#3 han är en new forest på 18 år :) dock triangelmärkt pga förslitnings skador, men han ska klara av att gå nåra dressyr och hopp pass nån gång i veckan sen skogsidning dom andra dagarna. men eftersom jag själv har roblem med ryggen skulle jag inte klara av en häst med hårdträning :P

Ledin
0

han låter  jätte bra o passar ju dig :) Jag ska få hem en ponny idag :) dom kommer med henne runt 19-tiden så det e lite att styra med här innan dom kommer, hoppas att alla trivs med varandra i hagen det e väll det jag e mest nervös över fast mina är snälla men ja… man tänker ju ändå. Hon vi får hem ska jag köra in o rida lite på hon är en welsh på 3 år inriden o super pussig o snäll som bara den att hon var 3 kunde jag inte gissat hon var coollugn å trygg med allt, kanon bra tjej som äger henne med allt passar bra ägaren o jag kan bli bra vänner fast jag är ett par år äldre :) Mina barn kan oxå rida på henne eftersom hon är en tryggbarnponny hennes barn på 2 o 4år har ridit henne mycket o pysslar med henne ofta. ^^ Så det är som med dig du har en som kommer passa dig jätte bra lika så här visst är det kul :) Vi ska bara vara fodervärdar, men man vet ju aldrig kanske blir min nya körponny :)

Nattali
0

#6 ååh vad kul! det där låter ju kanon! ^^
mjoo :) eftersom de är första hästen vill jag ha en liten äldre också. ^^

Ledin
0

hoppas att du får en bra sommar gud vad kul med din första egna ponny :) å så en sommar kan ju inte bli bättre ;)

tezzie
0

Gud så roligt, GRATTIS :-)

Kom ihåg att jag tillhör dom som tjatar tills jag får se bilder ;-)

*** Kärleken övervinner allt ***

lisette
0

#6 ska du få hem häst nu? vad skoj! vilken av dem blev det nu då? det var en av de du tittade på tidigarea va+

Ledin
0

ja jag lyssna inte på er (brukar göra det men gick efter hjärtat) utan jag pratade med vetrinären som hon har å det visa sig ju mer hon rör sig o musklas ju mindre upphackningar har hon :P tillslut inga alls. Hon är utställd med 39p inte illa jätte fin o söt ponny. Sen så har jag henne på prov hela sommaren så kan ägaren se att hon trivs o jag lika så att jag trivs med henne o hur allt funkar. Jag kan inget om upphakningar men detta va så lätt variant av det annars kan det gå att op en häst. Ibland går det bra men ibland åt fanders. Jag väntar nu på att dom ska ringa å är skitnervös herre gud 32år å nerrvös ;) känner mig som en liten flicka… Ska ta kort på henen imorgon har ju bara en mobil då d-kamran har åkt i backen. nu ringde dom åhhhhhh :D

Nattali
0

#9 jaa, tack :D
okej;)  men klart du ska få se bilder:D ska försöka hinna fixa nåra på han imorrn om jag hinner :P

Nattali
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

kan ju ge er en bild på min systers nya häst som kom i söndags ;P

Nattali
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

sen när vi flytta hit träffa vi en tjej som hjälpt oss enormt mkt eftersom vi inte hittar nånstans här. och hon som hjälpte oss att hitta våra hästar ^^ så här kommer en bild på mej och hennes häst som jag fick rida redan andra dagen vi bott här ^^
bev helt kär i att rida islands häst, så himla mysigt! :D

Ledin
0

ja du fina hästar båda, din syrras häst var jätte fin :)

Nattali
0

#15 tack ^^