studenten...
Igår tog jag studenten och trodde inte det skulle bli så himmla speciellt när jag sprungit ut… krama vännerna och sen åka hem. Mina föräldrar är inga sonna som överraskar en och jag hade själv inte bestämt ngt.
Men när vi sprungit ner för trappan och jag kommigt genom all folkmassa (gick på största gymnasieskolan i Lund) så ser jag min skylt och min pappa. Sen när jag kollar till vänster får jag syn på detta… (kolla bilden). Blev minst sakt chokad :O
Medryttarhästens ägare hade fixa det (pollen är min medryttahäst) med hjälp av sin kille och en som bor i ett annat hus på samma gård :D
Holly (hästen) va cool lugn och gick bland all musik och skrik utan att reagera. Fick rida henne genom stan och alla skulle fota (a)
Min student kunde inte bli bättre när jag fick avsluta den med världens bästa polle <3
Gud va kul, grattis till studenten :D
shit vad roligt =D, grattis till studenten!
~Medarbetare på ridtravare.ifokus~

Nej va tufft =0) Jag antar att du va ensam om att va till häst inne i lund !!!! Vilken härlig överraskning och ett stort grattis till Studenten

Vilket studentåk :P Grattis! :D
Vad roligt! ^^, Kul överraskning!

Vilken cool häst!!! När Gejsa var ung var hon också rätt så cool. En kompis frågade om jag inte kunda köra henne när hon tog studenten. Jag tror att hon också skulle ha klarat det. Men jag vågade inte.
Grattis iaf till studenten.
Haha, häftigt! Brukar alltid vara någon som kör studenter med häst och vagn här i Uppsala, men det såg jag inte i år. :P
Grattis till studenten! :)
Vad händer i höst då? Plugga vidare eller ta ledigt? :)

Vilken härlig överraskning =)
GRATTIS TILL STUDENTEN!!!
*** Kärleken övervinner allt ***

Grattis till studenten :) & roligt med hästen :P
Stort grattis till studenten, fin häst =)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
åh så kul! grattis till studenten också!
jag har förövrigt också varit med och fixat häst till en student, det var visserligen studentskan själv som bestämde det, men hon var också ensam till häst, en vit arab dessutom.
vi gjorde honom supersnygg med rosa rosor i man och svans :)
Grattis å vad kul överaskning den var mycket ovanlig :D

Grattis till studenten!
Jag fick exakt samma överraskning förra året då när jag tog studenten! :D Medryttarhästen hade ordnats så han kom dit :D Dock var det ju naturbruksgymnasium, så jag red inte inne i stan då. Men mamma hade tänkt att jag skulle rida hem.. :P Det tog ca 15min med bil till skolan från mig :P haha. Men jag sa att jag åker bil hem. För det var ändå en bit, och bara massa 70väg mest. Men det var ändå värsta överraskningen.
Här är en av alla bilder därifrån :) Jag blir ju nästan lite ledsen.. Min fd medryttarhäst finns inte kvar fortfarande :( Slutade dock innan han var tvungen att tas bort. Pga tjaffs med ägaren. Trist..
GRATTIS IGEN!
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
Tack så mkt till alla :D Ble minst sagt chokad. Nog för medryttahästens ägare skämta om det för någon vecka sen och hon bad mig rida med annat bett och allt i helgen. Men inte ana jag detta för det :P Alla viste det utom jag också ^^
#8 I höst blir det att ta det lugnt :) Ska iaf någon månad bara ägna mig åt hästarna och ha det riktigt skönt. Men jag är en som vill ha något hela tiden så det kommer gå rätt snabbt till jag är uttråkad och lär få hitta på något eller försöka söka jobb.
#12 Åhh, vad kul :) Min mamma berätta att Helena (ägaren) hade vatt jätte noga med att Holly var ren och de hade snyggat till och puttsat henne massor.
#14 Kul :D Jag älskar överraskningar! Jag bor själv rätt långt ifrån skolan så det skulle ta en timma hem till mig minst med hästen så det fick räcka att rida i stan :)

Vilken fin häst :-)
*** Kärleken övervinner allt ***

Så fina ni är! Och jag förstår varför Holly vill ha din buckett! :D haha
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

Va fina ni va =).. Grattis grattis grattis till studenten….