strömsholm
Nån mer som ska till Strömsholm imorgon? =D
jag vet inte ens vad det är jag ska få se för nåt XD men de blir nog bra ändå :P
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Hahaha spännande ;)
Inte imorgon, men i slutet av augusti ska jag dit är det tänkt! :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Jag har kollat upp vad de ska va för nåt, och som jag fattade det så går finalen i elitallsvenskan för ponny imorgon. kul kul :P
Ah okej, skoj. ^^ I vilken gren? Eller är jag korkad om jag frågar det? :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Peppe! Ska du åka till Strömsholm med din häst och tävla eller åker du själv och tittar? Vad är det för något hörde islandshästar men det är väl kanske inte du intresserad av. Bor ju bara 2 mil därifrån ca. Hur långt har du att åka, 45 mil?
#1 - Utan att tala om för mig va? Vilken stil. :P

#4 nä jag är bara publik ;)
ja, islandhästar skulle det också va. vet dock inte vilken dag… håller ju på 5-8 juni. det tar 4 timmar att åka dit för oss så vi åker halv 6….
#3 hoppning så klart ;) eller det går ju dressyr och fälttävlan också men kanske inte i ponnyallsvenskan…

#6# Fy vad jobbigt att åka så långt i värmen. Inte ens jag åker dit fast jag har så närma. Åkte förbi avfarten i går när jag hämtade valpen då hade dom satt upp skyltarna iaf att det var ryttartävlingar.
#5 Blev bestämt igår ju… Eller i tisdags kanske. :P Jag och Marie ska ta en roadtrip och kika på bedömningarna, så blir det kanske betäckning nästa sommar… ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Jag var där idag! Tog en massa fina kort också =D

#9# När var islänningarna där då?
jJag och Elliot ska till strömsholm i morgon (lördag) :-D

Min ridlärares dotter ska tävla där med Mr. Chaplin :)

Nyss hemkommen =)
lite urkassa bilder kommer imorgon som bevis!

Fick vi se några bilder?
*** Kärleken övervinner allt ***

Haha ja de där bilderna…
De togs med mobilkamera och min sladd är så glapp så jag får inte in dom i datorn… :/