Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 713 ggr
elin
0

Klippning

Ge tips på vad man kan "raka ut" på hästens bakdel till hösten/vintern då det e dags o klippa pållen :)

Mina tips:
Stjärna, hjärta, första bokstaven i dens namn, blixt..
Men vill ha fler :)
Vad ska du klippa ut på din pålle i år?

/Elin

elin
0

Ingen ?!?!

/Elin

Courage.C
0

flames!!

lisette
0

det är inte riktigt min grej att raka sånt… :D

Lilla_My
0

har en kompis som har en skimmel häst, o hpn rakade en jättefin pussmun på hans rumpa… o sen till en tävling (hopp) målade vi på med röd karamellfärg ;D haha gissa om dom fick många blickar riktade mot sig?

lite andra tips: kungakrona, måne, sol, blomma, spöke, m.m.

Heda
0

4#..Åh vad tufft det där lätt med pussmunn,kan tänka mej ja att dem fick många avensjuka blickar*ler*=)

Lilla_My
0

…får se vad det blir för figur på Mys rumpa i år ;) blev ett hjärta förra året… hade hon varit skimmel hade jag lätt gjort en pussmun ;D kanske skriver jag MY eller så blir det hjärta eller stjärna ;) det visar sej, nåt blir det iallafall Skrattande

[slo]
0

Hmm, jag funderar på att raka in nåt mönster på huvudet jag… :) Ska hålla tråden under bevakning :P

Courage.C
0

lisette jag skojade bara!

E_hjo
0

#2 haha! Men det vore ju gryyymt ju! ;)

lisette
0

#8 hihi tänkte inte ens på att jag skulle skrivit #0. menade att det inte är min grej att raka ngt i häcken på mina gossar, brago är bög så det räcker. behöver inte förvirra honom mer…

E_hjo
0

Hahahab Skrattande

Lyrik
0

Klipper min om hösten. Blir bara vanlig filtklippning eftersom han är pensionär och inte rids så mkt. Sätter dundermkt päls så jag måste klippa honom för att kunna rida. Blir annars dyngsur av svett av att bara skritta 30 min.

Har alltid täcke på ute höst, vinter och vår. Även täcke inne om det behövs. Är dels en fryslort, dels är han gammal och stel och blir sämre av stå utan täcke ute.