OT - Lediga dagar
På helger när jag nångång i månaden lyckas ha en helt ledig dag, vet jag aldrig vad jag ska göra, jag blir bara allmänt lat och håller på att slita håret av mej pga. tristess.
Och nu till sommarlovet kommer jag väll inte ha allt för mkt att göra, så nu undrar jag vad ni gör när ni är lediga?
Här finns alltid nåt att göra. Pyssla med hästarna, kaninerna eller våran långhåriga kisse. Just nu håller jag på att bygga en kaninbur oxå.
Annars kan man väl gå en promenad eller cykla kanske..? :P

Jag har "semester" den här veckan. Slutade skolan i förra veckan och börjar jobba nästa vecka. Har egentligen inga "måsten", men får ständigt ångestattacker när jag bara sitter och gör ingenting. Känns som att jag borde ägna dagen åt något bättre än att sitta här och läsa en massa trådar. Men jag har ju inget att göra och ändå känner jag så…
Har en lista där jag skrivit upp saker jag borde ta tag i. Så när latångesten blir för stor så gör jag nåt på listan så känns det lite bättre :)

jag har det likadant som jn84, slutade skolan förra veckan och jobbet börjar först nästa…fast jag har en sysselsättning: flytta vattenspridaren var 15 min. väldigt underhållande…

#1 de finns ganska mkt björn i skogarna =S Har aldrig vart rädd för att stöta på en björn tidigare, men nu tar de emot att gå i skogen faktiskt.
#2 ååh, va kul de hade vart att ha en kompis :P nån har man väll, men ingen såndär som man jättegärna vill vara med, alla är så "lillgammla".
#3 De där med ångesten känner jag igen, listan var ju faktiskt ett bra knep!

gaah!! vad ska jag göra?! inge mer skola idag och inget stall heller..
mhm, jag har oxå jättetråkigt nu.. Är ledig idag och har inte så mkt att göra just nu, det blåser storm här eller nåt..