Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 1274 ggr
ew
0

Nån som också stör sig?

De här har inget med hästar att göra men ja känner att ja måste skriva av mej..

Ja blir så irriterad på att de är halv nakna/nakna tjejer som ser kåta ut överallt! Tex. satt ja å kollade på musikvideor en dag, alla tjejer var lätt klädda å åmade sig å såg kåta ut, i videor me killar va de antingen tjejer som ålade runt killarna eller så va de bara så att de va en fullt påklädd kille som gick omkring å sjöng typ. Och innan ja gick in på den här sidan letade ja wallpapers på olika sidor, å där på kategorierna stog de: Brudar, sexiga tjejer osv. å dom bilderna behövde man inte gå in på en kategori för å se, dom gjodes de reklam för på start sidan. Bilder på killar fanns de inte alls lika mycke av å de fick ja leta för å hitta. Nu ville ja inte ha nån bild på nån kille heller, men ja lära kolla o mde överhuvudtaget FANNS bilder på killar..

Ja blir bara så irriterad på att de är så här…

E_hjo
0

Jo visst är det irriterande! Det finns ju överallt oxå! *morr* Skrikandes

Sussi
0

Ja det är irriterande, förstår inte var deras stolthet finns. Sånt skulle vara under min värdighet!

ThereseW
0

Tycker det är fånigt med alla halv/helnakna människor överhuvudtaget, tjejer som killar. Jag kan bara sucka åt eländet..

gejsa
0

Ja, det är synd om dagens ungdom i dag. Dom tror ju att dom ska se ut så där. Tänker även på hur dom är i kroppen osv….

Varför finns det inte några mulliga mannikänger tex?

SarahPeace
0

Håller med er !!!,

En gång nä ja hjälpte mamma för hon skulle kolla på en sida, då kom det en MAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSSAAAAAAAAAA sex reklam o ja ni kan gissa hur bilderna såg ut … Skrikandes, jag fick typ panik o knäppte av datorn, (då hela jävla datorn vart full av bilder(hela skärmen då) o det ko bara mer o mer … , gissa om det var PPPPPPIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNSSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMTTTTTTTT??????????

Inte för det var mitt fel men endå ^^, , fast nu har ja ju en sån dära "block" sak på datorn !

Sussi
0

#5 Haha, kan tänka mig att du var helt röd i ansiktet efteråt också och hade lite att förklara åt din mamma?Flört

E_hjo
0

#5 Usch! ja, sånt har jag oxå vart me om! huvaaa Fundersam

LinneaG
0

Gejsa, håller med dig! För att alla modeller ser ut som de gör, vill ju ungdomar ta efter deras utseende.

elin
0

precis, dagens utseende fixering e verkligen på 10+ Fundersam

/Elin

ew
0

Jag hittade bilder på sånna där tjejer på min pojkväns data, ja vet att nästan alla killar har de, men ja stog inte ut me de så ja sa till han,ja vet att de är fel men ja kännde mej faktiskt ful å misslyckad när ja liksom jämförde mej med dom, så han tog bort dom!

ew
0

#2 Håller med!!

bubbelbubbel
0

ja usch nej, dom är en smula irriterande dessa flickor, det känns lixom inte normalt att stå och kråma sig så..

tessa
0

#10: tycker att du gjorde helt rätt som sa till och bad din kille plocka bort bilderna.. vad ska han med sådana till, när han har en flickvän som dig liksom! =) - Stå på dig.

ew
0

#13 Tack för ditt stöd! Kände mej lite töntig å när ja pratade me han, verkar ju inte vara nån annan tjej som bryr sej när deras killar har de, men ja brydde mej så ja kunde inte bara strunta i de.

hjullan
0

vill bara påpeka att ALLA killar har inte bilder på nakna tjejer, även fast de är singlar eller när ingen sagt åt dom att dom inte får ha det. det finns killar som också tycker att det är förnedrande.

ew
0

Ja de vet ja man ska inte dra alla killar över en kam, men de e iaf väldigt många som har, lr har haft, ja vet inte men de kanske "växer bort" lite? iaf hos vissa..?

hjullan
0

aah det tror jag också.. att många har de i tidiga tonåren o växer ifrån det.. men det finns ju gubbar som har barnporr etc också.. så inte växer alla ifrån det heller.

gejsa
0

Undantag finns det ju alltid. Flört

MiaMaria
0

Det är en sak OM man vill titta på såna bilder genom att köpa tex Slitz eller liknande tidning men när dom poppar upp bara sådär på internet är ingen hit, man får bara dåligt självförtroende… Det blir så kroppsfixerat, inte konstigt att anorexi osv finns och att alla 14-åringar vill ha siliconbröst (ursäkta mig alla ni som är 14 men jag upplever det så i många fall)

Sandra
0

Jag tycker att det är väldigt jobbigt när man ska leta efter saker på sömotorer som tex altavista eller google. När jag gick i skolan så skulle man ju söka efter fakta till vissa ämnen. Det spelade ingen roll VAD jag sökte på för ord.. nog f*n kom det upp en massa sidor på sökresultatet som var sexrelaterade sidor.

Jag tänker på såna barn som ska forska och så… de använder väl internet för att söka information kan jag tro. Förstå om du ska göra ett arbete om Disney o du söker på nån av karaktärerna. Kan tänka mig att det finns både en o tre sidor där disney som företag inte är representerat utan att det är en massa snusk. Stackars barn säger jag då…

[slo]
0

Jo, jag kan till och med som kille hålla med om att det är lite för mycket… Fast det halvnakna har jag inte så mycket emot, mer det nakna :)

bubbelbubbel
0

det är lite läskigt detdär med barnporren faktiskt, min sambo berättade att han hade hittat en sida, och sedan ringt polisen, och vet ni vad dom säger ? -vi kan inte göra något åt det, sidan är inte svensk. NÄHÄ men OCH?! det är fortfarade barn det handlar om, och var då så vänliga och meddela landet som sidan kommer ifrån. men nej, man kanske måste dricka lite kaffe innan…