Vet ni!?
Det regnar äntligen!!
Får se hur mycket det kommer. Fast å ena sidan är det inte så kul eftersom vi har inte gjort klart i stallet ju. Regnar det hela natten så är vi nog tvungna att fixa stallet fort som 17. Typiskt eg!
Fast man är ju lite kluven där eftersom vi behöver ju regn….

Här regnar det pytte, pyttelite men det har ju vart dåligt i flera dar så…. =/

Ja, det kom inte så mycket här heller så…

Oj! Det var inte lite vatten som hade kommit Åsa! Synd när man har semester. Då ska det vara sol….

Här har det också regnat idag, inte konstant men iaf! Jättehärligt, jag måddes riktigt gå ut och dra in den fuktiga luften. Isisen har också skuttat glatt utan täcket idag så hon tyckte ocks det var roligt.
#3 Åhå, det var inte lite vatten ni fick på semestern, typiskt eller vad. Roligt att se dig här igen förresten!

#4: Nej det var inte lite vatten. Det mest skrämmande är att vattenpölen ni ser kom på bara en halvtimme. Snacka om ösregn, har aldrig varit med om liknande. ;-)
Fast ungarna tyckte det var rätt häftigt.
#5: Tackar, skojigt att vara tillbaka. ;-)
Skickar med en bild där man bättre ser hur mycket vatten det rör sig om i pölens utkant ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#3 Va kul att vada omkring i de! hihi! fast förstår ju självklart att det inte kan va kul på semestern!

Var har ni varit?
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Vi var på high chaparral. Det som syns vid vattnet är ingången till varuhuset vid parken.
Men det var faktiskt bara ett par dagar de regnade så där. ;-)
Audiatur et altera pars

#9 Det verkar jättekul i high chaparral ! :D Dit vill jag åka någon dag , minsann. Min brorsa och hans vänner hade varit där en gång , och dom köpte leksakspistoler där ifrån , sen när de skulle köra hem , hade två bilar , så skjöt dom mot varandra och blev stoppade av polisen , för de andra på motorvägen trodde det var på riktigt och hade tydligen ringt polisen .. haha
Förlåt om jag avbröt hela inlägget

Ingen fara #10# Den var väl dömd att dö nu antar jag. Tråden alltså. *ler'

haha, då kan vi fortsätta på HC temat då. ;-) Eller är det okej gejsa?
#10: Tycker verkligen du ska åka dit. Har bara positiva saker därifrån, till och med i år trotts regnet och att massor råkade ut för vinterkräksjukan. ;-)
Audiatur et altera pars

Visst är det ok för mig. Jag brukar ju själv förstöra trådar. He he

Har regnat hela förmiddagen här och halva natten typ xD

Det har varit sol nästan hela dagen här.

Här har det varit ömsom vatten ömsom sol.
Audiatur et altera pars