Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 793 ggr
Silenos
0

God morgon 080607

NU är vi snart på väg till Stall Skörby för att hoppa, ska bli jätteskoj !

tezzie
0

Har nyss vaknat. En kompis hade anordnat en liten fest igår som visade sig vara ett bröllop, så idag är man trött!!

Det regnar här idag :-D

Ska gå och släppa Folly på betet, vi avmaskade så sent i år tyvärr, men nu är det dags =)

*** Kärleken övervinner allt ***

fridak
0

god morgon!

släkten kommer hit och grillar i em, samtidigt som jag tar in hö i stallet…får se när hökörningen är för jag har inte hört någon tid så de får ringa när det är dags. sen händer inget mer, lär ha ont i armarna som också lär vara fulla med prickar från hö som sticks som bara den när det vill….

AusaBausa
0

God morgon!

Idag ska jag försöka plocka fram kläder som jag ska sälja i morgon i Ronnebys brunns park. Sen ska jag höäälsa på enkompips som väntar tvillingar! Kul.. där efter ska jag på 93-(!!!!) års kalas. Sen blir det välklädsortering igen…

Ha en bra dag!

Cilla89a
0

ska jobba idag 11-16.00

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Maja
0

God morgron!
Idag ska jag köpa ridhjälm och handskar. :P Sedan har jag ingenting annat inplanerat! :P

Lyrik
0

God morgon!

Hade utsläppet i morse, så jag var där 7.45 Gav dem kraft och släppte ut dem. Nu går de heldagar på "betet". Är inte mkt till bete, och nu torkar det bort pga hettan…

Mockade åt Lyrik, han fick en spånbak idag. Bytte vattnet i boxen, fyllde på båda badkaren i hagen. Fixade mat till Lyrik. Kollade hur det var med vänster framhov. Han blev skodd där igår kväll, antagligen var det sömtryck eller sultryck som gjorde att han var varm och halt där. Om han är fortsatt varm och halt där, så blir det åka in till Smedjan på Ultuna, ev ta en plåt på hoven… Idag var den sval, han markerade enbart liite i hagen.

Är nu hemma och slappar. Ska titta på alla bilderna från resan till Portugal. Alla stackars hundar mm.

Sen tittade på någon film. Har "Hovvård" av Anders Eriksson att titta på och en drös dvdfilmer.

__iE
0

Guten Morgen

Idag vet jag inte vad jag ska göra, om jag ska följa med pappa, bror o ngr till med båten. Ikväll ska jag iaf rida :)

Mangis
0

Jag ska på kryssning! Nu är det 24 timmars party på G…

Eve
0

God morgon!
Snart ska jag in till stan för att träffa jobbarkompisarna. vi ska spela brännboll i en park och sedan blir det femkamp på grönan (: Ska bli riktigt kul, faktiskt.

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

J-Parnebo
0

god morgon. :)

snart ska jag och sandra (hästen) ut och cykla, sen så blir det stallet för mig och kanske rida eller ngt, :) 

ha en bra dag alla ;)

pippa__
0

Middag

Återigen en meningslös dag, så sjukt tråkigt att bara sitta hemma och se dum ut…skulle ut till hästarna, men nej

fridak
0

#11 sitt hemma och se smart ut istället;)

pippa__
0

#12 Går inte att göra så stora ändringar..

bubbelbubbel
0

#11, varför kan du inte åka dit då ?

jag ska fira min födelsedag i efterskott med mor och far och alla andra, det ska nog bli kul.
det verkar som om det blåser här idag, men tempmätaren står ju på härliga 38,4 i solen ändå. så lite blåst kanske passar bra.

nähä, duschen lockar..

bebbe
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag håller som bäst på med att måla i stallet samtidigt som Rickard jobbar med mitt nya badrum.

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

tezzie
0

Nu har vi äntligen släppt hästarna på bete :-)

pippa__
0

#14 Inga bussar på helger.. :/

bubbelbubbel
0

#17, jahaa, ja det är ju ett problem..=/
du får fjäska för lisettan!

tezzie
0

Du måste köpa en moped pippa__ ;)

Canonball
0

#17 Kan du inte köra bil?? Blev lite nyfiken bara….

pippa__
0

#19 Nä har inte råd, hellre körkort..

#20 Kan kan jag väl, men farbror polisen blir inte glad om jag erkänner att jag kör utan körkort.. =) Fast iofs, då har jag kommit ut till hästarna iaf ´:P

Cattiiis
0

God eftermiddag!

Idag har jag köpt skolavslutningskläder. En svart lång kjol, ett grått linne och svarta skor. Jag kommer inte passa in bland alla vita klänningar och ballerinaskor…
Och så har jag solat och grillat. Nu ska jag baka bullar :)

Canonball
0

#21 Okej, troooor jag fattar. ;)

fridak
0

nu har jag kommit hem och ätit lite. hökörningen var grymt jobbig idag och ändå har vi bara fått in hälften. en person jobbade så hon kunde inte vara där men en annan människa skulle på fest….samma person hade "glömt" fylla vatten till hästhagarna idag…synd att stallägaren är lite för snäll för personen lär knappt bli tillsagd. Hoppas hon kommer imorgon så resten av höet kommer in lite smidigare. håller på att varva ner med chokladpudding nu:)

bubbelbubbel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har hittat min nya bil :D

tror ni man kan få den för en billig peng ? :D

fridak
0

en guldpeng kanske? ;)

pippa__
0

50 lapp :P

bubbelbubbel
0

ja, tror jag ska springa upp till hotellet och fråga dansken…
annars tackar man ju inte heller nej till den gula porschen som står bakom :P

fast vad är en porsche mot en ferrari ?

tezzie
0

#25 Den bilen är ju som gjord för att dra transport med ;)

Pedro
0

Ska vara med på riduppvisning på stallet idag ;)

/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se

bubbelbubbel
0

#29, ah det hade varit lite coolt :D

lisette
0

#15 se där, du har ett golv numera! :D

#25 vad hände med volvon? blev det inget?

bubbelbubbel
0

Joho, men en ferrari är ju aldrig fel :)