Testar och ta bort? 
//I
Medarbetare hästhoppning.ifokus.se

Ha ha nu var du snabb va Thea?!!
Jag kan iaf inte ta bort tråden. Kan du?
Nej, jag kan inte göra det! Jag kan bara redigera mitt inlägg.
//I
jag har me provat o ta bort en tråd jag startat men de har inte funkat för mig :S
/Elin
inlägg kan man bara redigera. men den som skrivit tråden kan ta bort. jag iallafall.

Jag kan inte ta bort min egna tråd heller. Kan bara ta bort det jag själv skrivit inte andra ju.
Min tråd "fantastiskt väder" kan jag "ta bort", men jag tar ju bara bort "nyckeln", dvs ursprungsinlägget. Tråden finns kvar men ingen kommer in i den för jag har tagit bort "nyckeln".
//I

Ja, men jag har ju skrivit tråden här. Och jag kan inte ta bort den själv.

Det ska man inte kunna göra. Det är moderatorna som ska göra. Det är något som är fel hjullan. Vad fan har du för dator. *ler'
gejsa; Om du tittar i ditt ursprungsinlägg i tråden och klickar på "hantera" under ditt nick så får du två val: Redigera eller ta bort! Men du tar fortfarande bara bort huvudinlägget, "nyckeln" och inte hela tråden.
//I
vet faktist inte alls. jag gjorde som jag sa bara.

Ja, jag vet jag har ju varit där och tagit bort fast inget händer ju.

ja, lustigt är det iaf. Får se om Charlie eller någon annan kan svara hur du kunde göra så här.
Märkligt….
//I

Ja, det hjullan kunde göra är en sak som är säker, så ska hon inte kunna göra.

Exakt som du säger gejsa. Det är bara sajtvärden och Medarbetare på just den sajten som ska kunna ta bort trådar.
Så något är konstigt. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Vilken tråd är det ni pratar om? blir ju nyfiken
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

#17# Det var tråden som heter (AANHCP-BILDER) som Hjullan själv tog bort. Det blev bara error när man försökte öppna den. Men nu ser man igen.