Månadens häst JUNI
Här är tråden för månadens häst juni, bidragen ska publiceras i denna tråd och är öppen till kvällen den 8/6.
Nytt för 2008 är att vi har ett speciellt tema varje månad. Temat i juni är "Sötaste sommarhästen med sommarkrans".
Så ut med er och knäpp bilder på eran egna häst, kompisens eller favoriten på ridskolan. Tänk bara på att hålla er till reglerna!
Nedan ett utdrag av de viktigaste reglerna:
Regler för Månadens Häst
en nytagen, tidigare opublicerad bild på egen häst/ponny, sköthäst, medryttarhäst etc ska publiceras.
det får endast vara EN häst på bilden.en bild/månad får man deltaga med. det gäller att tänka efter ordentligt då bilden EJ får bytas ut.
man kan vinna månadens häst flera gånger per år men inte med samma häst.
vi vill endast se bilder på hästen/ponnyn, ingen ryttare/kusk, eller annan person.
Ni ska även nominera varför ni valde just den hästen.
Tävlingen gäller endast aktiva medlemmar på ridsport.ifokus (dvs de som skriver).
Tävlingen funkar på följande sätt:
- en tråd där bidragen för tex april månad publiceras den 1:e i varje månad.
- den 7:e är sista inlämningsdagen för bidragen.
- röstningen till bidragen pågår från den 8:e till den 14:e i månaden.
- därefter räknas rösterna samman och vinnande bidrag publiceras.
Eventuella frågor kan tas med mig, bubbelbubbel, via pm.

jag startade en tråd i stället, så det är ju bara att skicka in era bidrag!
OBS testbild!
#2 åhh! vilken vacker häst :)

Vilka söta hästar =)
*** Kärleken övervinner allt ***

ni har hela söndagen på er att fota era hästar!
Jeppp =) På söndag kommer min pålle
~Medarbetare på ridtravare.ifokus~

Får vi söndag också på oss ?
Ja
vilka fina kransar ni har gjort ! :D

En putt uppåt =)
*** Kärleken övervinner allt ***

räknas detta som kransbild? det här med krans är inte så bra på lillstollen, blommor och blader är till för att ätas enligt honom och fort ska det gå…
nominerar honom för att han är helt perfekt för mig:) han är lugn och nyfiken på allt, man kan göra vad som helst förutom att smörja krämer, typ helosan, på mulen…men gör man inte det så är han ko-lugn.
#15, det räknar jag som en iaf :)