Vi hoppar =)
Folly och jag har ju precis börjat hoppa tillsammans. Jag har inte hoppat på 15 år och hon har aldrig gjort det (hon är 17 år). Men fasen vad kul det är. Hästen blir alldeles till sig när hon ser att jag ställt upp hinder på planen. Öronen spetsas framåt och sen försöker hon med full gas, haha!
Igår hoppade vi iallafall 70-80 cm + en bana på nio hinder. Vi har varit tvungen att hårdträna eftersom vi var optimistiska och anmälde oss till en pay and jump, haha!
Ja, jag ville väl bara skriva av mig. Vi har sååå kul ihop jag och Folly nu =)
*** Kärleken övervinner allt ***
Haha, gud vad kul! :D Alltid kul när det går framåt! :)

Vad kul :) Bilder på blivande elithopphästen när hon hoppar?

Ja, det är jättekul =) Hoppar du med din nya häst Thorsson?

Haha, jag har inga idag, men vi rider ju pay and jump den 5/6 så då kommer det film :-)
Nej vad roligt! :D
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se
#3. Ja vi hoppar! :) har du inte sett bilder^^, ska få bättre bilder i helgen ;)

Det blir Sweelin som hoppar henne den 5/6 förresten, jag fegar ur ;)
#7. Nej, inte fega ur nu, som man bäddar får man ligga! Se det som en träningstävling! :)

men hur vet du att hon aldrig hoppat+

Därför att jag är god vän till hon som har haft henne sen föl :)
Jaa, om vi inte räknar ev. diken då ;)

Har även anmält oss till ett tredagars hoppläger i juni =)

jahaaa ok då är jag med.
härligt!

Ser bra ut Tezzie! Huvudsaken är ju att ekipaget kommer över utan att riva ;-)

Haha, precis :)

Synd att jag tar min lärarexamen den 5/6. Annars hade jag kommit och hejjat på Folly

Hmm, bra att du låter lärarexamen gå före ;)
Är det Östersund du bor i?? Ni kanske ska vara med den 28/6 på ridtravarföreningens stora tävlingsdag (dressyr, hopp och trab) ;) Här i Matfors (iaf 2 mil närmare dig än sundsvall) alltså!

Nix, bor i Kramfors

Såå var det ju *sorry* :-)
oj vilka låga skutt hon tar men lufter ju riktigt fint :) Det stoet jag hade hoppade jätte långt hon med men när hon fick hoppa 1m så såg hon till att itne ta så låga språng utan det vart mera normalt då. Så kan det ju vara med din snuppa med att hon anser att hon klarar av det så lätt så låga skutt e bara lite uppvisning på att hon klarar lite mera :D

Ja, det är faktiskt så. Jag lovar att försöka få till filmen från pay and jumpen i torsdags ikväll =) Där ser man vilken skillnad det blir på henne när hon hoppar 70 och 50 :-)