Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: off-topicgod-morgon
Läst 330 ggr
Thea
0

Vilket fantastiskt väder!!!

Regnet står som spön i backen och det är helt fantastiskt!!! ÄNTLIGEN kan naturen få sitt lystmäte och andas ut!!! Vad detta var efterlängtat!!!

//I

Medarbetare hästhoppning.ifokus.se

Maja
0

Haha.. Ja, hade jag sett det här för två minuter sedan så hade jag kunnat hålla med, men nu har det slutat.. :/

Thea
0

Ja, det beror ju på var man bor. Här har vi inte fått regn som naturen kunnat nyttja sen midsommar, så detta var rejält efterlängtat! Det började regna igår kväll och har hållt på till och från hela natten. Underbart!!!

//I

elin
0

Hos oss har det regnat massor igår o nu på morgonen inkl. rejäla åsksmällar idag med =)

/Elin

LinneaG
0

här har det regnat sen igår på dagen.

ThereseW
0

Ja, det har kommit igång här med nu. Skönt :)

__iE
0

här har dt öst ner hela natten..
iförgår regnade dt exakt hela dagen, va uppehåll i ca 2 timmar, igår regnade dt lite till o från ..

gejsa
0

Thea vi har bara fått 12 mm än så länge. Och nu skiner solen. Snacka om två skitiga hästar som står i hagen. Gobban och Gejsa är brungrå båda två. I man och svans och huvud med. Fy fasiken vad härligt! *ironisk*

Thea
0

gejsa: VA??? Inte mer? Här i strängnäs fullständigt vräkte det ner i morse och hemma regnade det till och från hela natten (svårt att sova….) Men å andra sidan har gräset fått sitt ändå vid 12 mm. Enl smhi.se är mer regn att vänta inatt och imorgon. *hoppas*

//I

gejsa
0

Ja vi trodde också att det skulle ha kommit mer. Vi vaknade flera ggr av både åskan och när regnet smattrade hårt på taket. Men mer blev det inte iaf. *ler*

Wiemona
0

De senaste två veckorna har vi fått en bra bit över 100 mm regn, och det det bara fortsätter…För vår del räcker det nu!

gejsa
0

#10# Ja, det förstår jag. *ler*