Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 438 ggr
Wanilj
0

Hello allihopa!!!!!!

Hej på er!!! Har varit borta länge länge nu!!!

Har nu stulit en stund framför burken men ska nog få tillgång fullt igen om dryga månaden…

Vi ska flytta tre mil norrut och kommer sälja gården… Vi har "lånat" min lilla mors "stuga" i Mörbylånga, samma ort som vi ska flytta till… Ingen tele och ingen dator!!

Varför nu detta då?

Jo saken är den att vi väntar ett syskon till Tindra och Jonathan… sambo har minst en timmes resväg enkel väg till jobbet varje dag… dvs jag blir i stort ensam med barnen på gården… Då kan man ju fylla stallet med hästar bäst man vill… finns ju ändå ingen tid för annat än bara att stå och titta!!! Samt jag vill ha mer kvalitetstid för sambo och barn…

Hästarna sålde jag då allt har gått motigt i.. ja ni som känner mig vet ju hur mkt otur vi har haft….

Flickorna har hamnat hos en och samma person… Jag kommer bli stolt ägare till en …ofödd… liten  halvblodsflicka nästa år… Betoning på EN!!!

Flört

Jag har saknat er alla mer än ni anar och jag hoppas att ni har hnaft en enormt skön sommar!!

Puss på er!!!!!!

Lilla_My
0

Välkommen tillbaka xD

bubbelbubbel
0

heej, undrade var du hade tagit vägen, kul att du är tillbaka !

__iE
0

heejsan (: vad kul att du är tillbaka (:
undrade också vart du hade tagit vägen..

gejsa
0

Hej! Vad synd att ni ska behöva sälja gården och allt. T o m hästarna. Vad menar du med det sista? Ska du köpa ett halvblodssto som inte är född än eller?

Jag har saknat dig också. Välkommen tillbaka! Skrattande

E_hjo
0

Kul å ha dej tillbaka! =)

gejsa
0

Förresten grattis till bebisen som kommer när?

elin
0

wanilj, tråkigt att du behöver lämna allt, men samtidigt vet vi alla att du gör det du känner bäst för dig o din familj.
Lycka till med allt!
Speciellt lillbebisen ;-)

/Elin

mazze
0

Välkommen tibax! Vi har saknat dig…

Linda
0

Åhh du e såå saknad:)

-Ring om du har tråkigt någon dagSkrattande 

kram/Linda

Linda
0

Ser ut som du också har ändrat planerna..-Vi ska också flytta..

wewwa
0

Välkommen tillbaks. Tråkigt med gården o hästarna, men grattis till bebisen.

SarahPeace
0

HeeejHeeej = )

Wanilj
0

Hej på er!

Det är jag som vill flytta så jag tycker inte alls att det är jobbigt bara skönt! Nu har jag provat på det men märkt att jag just nu inte vill ha allt vad det innebär…  Så vi är inte tvungna att flytta utan har valt det helt och hållet själva.:)

Bebban ska komma i Januari, jag är redan smälltjock och ser ut som att jag är i typ åttonde månaden… e he he!!!

Hon som har flickorna har även halvblod så vi har första tjing på kommande föl 07…

-Linda, jag hoppar in i din gästbok!!!

CBA
0

Åhh heeeej Wanilj *saknat*

Man får väl säga både jag beklagar och grattis på en och samma gång :o) Ibland måste man göra radikala förändringar.

Jo ni har ju haft lite otur med hästar och vad allt det innebär !

Ett jätte grattis till kommande bebben, jag har undrat SÅ om bebbisverkstan har varit lönsam *skratt*

När är det beräknat ?

Då kommer ni ha det blivande fölet inhyrd i någons stall sen när det är dags ?

Mirabil han växer så det knakar, kolla in honom i mitt album så ser du hur stor han är nu :o)

Ha det gott! Kramis

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Älskar_hästar
0

Hej och välkommen tillbaka ! =)