vad vill du läsa om?
som ni vet har jag blivit erbjuden jobb på ridsport special, undrar nu om vad skulle just ni vilja läsa om? (tänk på att det skal passa till just denna tidning)
kom gärna med förslag!
putt

Ett sant reportage om barfotaverkning, dvs. intervju med Ove Lind. Det skulle vara jättekul!

Vad menar du med sant ottino? Tror du att tidningen ljuger eller vad?
Jag vill läsa om westernridning, men jag antar att det inte hör till Ridsports inriktning…

Varför inte lite om rasen brittsh spotted pony
inte många som vet va "det är" ju XD
Och såklart tips på träning o så på ridtravare. fast det finns det nog kanske xD (länge sen jag köpe den tidningen nu .. hmm måste göra det :] )
Håller med #4.
Jag vill läsa om hur man "lär" in piaff,passage, spansk skritt m.m.
/Elin
#3. kan svara å emmis vägnar. svar ja. de blandar ihop ove med strasser, vilket inte alls stämmer - de har inte kollat upp fakta utan skrivit "egna åsikter" vilket inte är professionellt då man ska vara så opartisk som möjligt. ove fick inte ens kommentera det reportaget som smutskastade honom och skickade en insändare också, men det vägrade dom publicera. så emmi menar nog att hon vill se ett nytt reportage om barfotametoden som inte är vinklad, utan ger allas synpunkter både fördelar och nackdelar.

Vem är ove? Känner du honom?

Jag har letat bland strassermetoden och den andra metoden. Och den är ju likvärdig med varandra i metoden att verka. Fast strasser verkar precis likadant och dom förespråkar fri tillgång till hö och utedrift.
Medans dom andra verkar likvärdigt på sidorna av foten men förespråkar inte det andra.
Fast ska man försöka vara så naturlig så möjlig med hästen så borde man väl börja med det först tycker jag.
nej, där har du fel gejsa. kolla in aanhcpbilder-tråden så ser du mitt svar där. de är långt ifrån likvärdiga! det enda de har gemensamt är att hästen går barfota
ove lind är han som startade aanhcp i sverige. lasse är han som pyssla om våra hästars fötter och kollega och vän med ove.
Jag skulle vilja läsa om ovanliga hästraser,varför inte om åsnor och korsningar åsna-häst.Trickträning,reportage från utlandet om personer som har valt svenska raser att rida,köra och föda upp.
Bruksridning och om människor som hjälper hästar på olika sätt.Intervjuer med djurskyddsinspektörer om djurskydd i första hand om hästar då.
tack för alla era svar. jag ska ge några av era förslag som idéer till tidningen. vissa är dock lite fel inriktning, eftersom att just denna tidning är ju lite annars, alltså mer inriktad på tävling och så..
kom gärna med fler förslag! =)
Ett rejält reportage om alla dicipliner som det tävlas i under VM hade varit trevligt :) Körning, hoppning, dressyr, reining, voltige… Ja allt :)

#12# Jag skulle nog ta hans berättelse med en nypa salt iaf.