Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 1428 ggr
elin
0

vad..

Ska ni hitta på idag då? :]

/Elin

SarahPeace
0

Jadu , Ska duscha , Sen mocka:-/ hahaha, Sen är inget bestämt en att jag ska rida Molly sennare på kvällen. Skrattande   Dudå?

wewwa
0

Förutom hästarna, så ska jag åka till en kompis och sova i deras stuga i två nätter.

elin
0

-Jag ska äta lunch o fixa mig.
-Sen ta moppen o fara till stallet.
-Sen ska jag ska mocka, tvätta ur vattenkopp o krubba.<- Detta görs varje dag.
-Sen ska jag borsta, borstar i ungefär 1½ tim ;)
-Sedan gå promenad/longera/tömköra/NH.
-Kan inte rida =/ Nisse hade små knölar igår där sadelgjorden suttit (sånna som hon hade i vintras, fast denna gång är de mindre o hon har inte ont iaf)
-Ska ev. putsa, gör de en gång i veckan nu på sommarn :]
-Sen ska jag hem.
-Duscha.
-Äta
-Sitta vid datorn, ovanligt?;]
-Sova !

/Elin

wewwa
0

Okej, vad kul. Jag skrev inte så detaljerat men men… Lycka till i stallet då. Haha, jag brukar oxå borsta länge 1-1½ timme.

SarahPeace
0

# 3 jisses nu tog du allt i detalj;]haha, de gjorde inte ja xD

elin
0

haha xD

/Elin

Mandysan
0

Ska snart iväg till stallet…Jag och en kompis ska hoppa. Sen ska Foxen få sig ett bad =)

[slo]
0

Ska också iväg till stallet snart, har bara inte kommit ur morgonrocken än :)

Borsta, rida, pilla och gosa me pålle. Funderar på om han ska få ett bad idag också, men de börjar bli lerigt i hagen, så han är väl lika sketen imon igen :P

Sen hem å duscha, käka lunch eller nåt… Carcar och en kompis till kanske kommer hit sen och kollar på film :)

Det är trots allt söndag, man ska väl inte slita ihjäl sig :D

Sandra
0

Åh, jag är inte ensam om att sitta i nattkläderna märker jag =)

Jag borde nog rida… om jag orkar. Blev väldigt sent igår (läs imorse) så jag får se hur det blir. Sen blir det fika hos en kompis som fyllde år igår. Hoppas jag får komma i säng tidigt ikväll…

Hipstercia
0

Jag ska jobba Gråter från kvart över två till tio ikväll.

Ingen lust alls!

E_hjo
0

Hmm…. Inget spec…

PimTheGreat
0

Har jobbat till 13.

Körde en kompis hem när jag ändå var på väg åt det hållet. Skulle hämta havre till Pimmen.
# äta nåt
# vänta hem ungarna
# till stallet vad som ska ske där vet jag ej, hänger lite på vädret
# hem och duscha
# slöa framför TV
# sova

LEDIG imorgon…..

tessa
0

- har sprecis sett klart filmen "shaggy dog" medan vi åt jättegod frukost med kaffe, blåbärssoppa, alldeles färskt, jättegott bröd, sojayoghurt och en påse jordgubbssnören =)

Ska nu försöka få på mig kläder och åka till stallet - ska ut i skogen och promenera med tösen och min mor. Ska för första gången gå genom en tunnel, så det blir spännande.. sedan vankas "söndagsmiddag" hos mamma - så det blir nog en strålande söndag, trots att solen inte skiner =)

[slo]
0

#13 det var en minst sagt udda frukost, vad gjorde du igår egentligen? ;)

Jag har klarat av lite på min lista, varit i stallet och duschat. Nu kom jag på att jag har massa tvättad tvätt som ska vikas och sorteras… Suck! Men men, det får väl gå :)

Är så glad, pålle sköter sig kanonbra och har gjort det hela veckan :D *hoppar och studsar*

LinneaG
0

Har ridit min foderponny för kanske sista gången idag.. =(

ThereseW
0

Har vart i stallet halva dagen. Borstat, myst, tagit lite kort, rengjort borstar, städat och lite sånt pyssel. Är ganska nyopererad så jag får inte rida på ett par veckor till… pissigt värre..

E_hjo
0

#15 ska du inte ha kvar honom på foder?

elin
0

usch vad tråkigt linnea, har du bestämt dig för att lämna tillbaka honom alltså?

/Elin

LinneaG
0

Jo, förra veckan bestämde jag mig för att ha kvar honom. Mejlade ägaren då. men fick inge svar. Sen så ringde hon igår o sa att hon hämtar hem honom om två veckor..utan att ha sagt något om det tidigare!!

gejsa
0

I fredags tömde vi hela stallet från saker och bädden i boxarna. skit jobbigt!

I lördags högtrycktstvätta vi i hela stallet.

I dag har vi målat min dotter Elin och jag i över 4 timmar. phu!

Men nu är det bara småsaker kvar. Som att måla fönstren som ska sitta i dubbelt över vintern. Tvätta fönstren och sadelkammaren. Nåja,  en dags slit till minst då. phu igen!