D-ponny säljes
Har fått hem en liten D-ponny på 145 cm som ska säljas, en riktig liten prinsessa !!! Hon är ett arabsto på 8 år har tävlat upp till LA och haft ett föl, super snäll i all hantering och pigg och framåt att rida, är i dagsläget ej i full tävlingskondition och säljs därför till ett förmånligt pris.
Någon som är intresserad ??
Bilder kommer i eftermiddag ….

pris?? :)
55.000 något prutbar vid snabb affär
Ingen ?

Har hon några placeringar i LA ?
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
Ja det har hon
Är det ingen som vet någon som söker D-ponny???
Min kompis letar efter D-ponny just nu…:) Vad är det den har tävlat LA i, hoppning eller dressyr? Lokalt eller regionalt?
Berätta gärna lite mer om den, hur är den i dressyr resp. hoppning? Hur är den att rida ut? Trafiksäker? Några olater?
Hon ser ju fin ut och verkar vara i lagom storlek. Hur många kg kan hon bära? Min kompis är ungefär 1,63 m skulle jag gissa på, och väger väl runt 45 kg eller något sånt.
Vad heter hästen?
Är hon uppfödd i sverige?
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se
Ja hon är uppfödd i sverige Grameha,
#14 Skulle du kunna svara på mina andra frågor också är du snäll? :)
#15Har gjort det varit på tävlingar hela dagen
#14 Okej! Tack.
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se
#16 Jag såg det sen ;P
Oj vilken vacker häst :)
Helena
Visst e hon söt!! Hon är världens trevligaste med
Nu har jag tom lyckats göra en liten film på fröken, e dock ej någon ponny ryttare längre men det e kul ….

Hon var jätte fin på filmen ! Bara hon blir lite mer musklad så (Y) Är de nån som varit intresserad än ? Om jag letat ponny skulle jag lungt varit intresserad av henne iaf :D
Ja sen jag la ut filmen på henne har jag blivit fullständigt nerringd 

Hon ser ju jättefin ut, men jag ville bara påminna om att det inte är tillåtet att lägga ut hjälmlösa bilder/klipp här! eller är klipp tillåtet?
Sorry !!! Tänkte inte på det….. 

#28 Nej, det är inte förbjudet, svårt att ansvara för allt som läggs ut på webben, däremot tycker jag att vi härinne ska föregå med gott exempel och lägga ut våra privata filmer med hjälm på huvudet =)
*** Kärleken övervinner allt ***

#27 Kul :D Är de nån aom värkat bra då av dom intresserade ? (:
Ja väntar på svar från 2 som tittat på henne, nu ska hon få ta det lugnt idag och på lördag så kommer det en igen på söndag
SÅLD !!!!