Så otroligt smart!
Går och anmäler mig till en tävling den 6 Juni, och inte har jag en tanke på att jag inte nu har ngn sadel att hoppa i, utan bara en DRESSYR tillD ponnyn min? Gah! Sadeln som jag hade innan och hoppade i skickades med till B ponnyn som egentligen ägde den. Den funkade kanon på D ponnyn också, hade sadelprovare o allt. Men nu har jag inte hunnit köpa någon ny, letar. Men finns en häst i stallet som har hyfsat lik rygg, som har en sadel som jag nog ev kan ha. Hoppas!
Var bara tvungen att berätta hur smart man kan bli ;D
Fint och tävla Lok. hopp i dressyrsadel liks xd
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

Hahah, hoppsan :) Hoppas att du får tag på en sadel då!
Jag vet en som har tävlat regional 130 (stor häst) i dressyrsadel^^ Allting går ;)
Ja, dt hoppas jag med x)
Jo klart det GÅR, men obekvämt och så, och ser rätt knas ut xd
MVH
Haha de va ju inte så smart… Jag tävlade SM på B-ponny i dressyrsadel en gång, O de gick ju bra=) tänker man inte på de o kortar lädrena så funkar det mesta;)
Jag säger bara en sak: Barbacka. ;) Hihi.. ^^
#4 Haha nej.. okej, bra jobbat du! :P
#5 Det vore allt bra snyggt, komma dit utan sadel alls, haha! Men vad myys!
MVH
Hade jag vart du hade jag LÄTT hoppat barbacka! Haha :D

men får man ens hoppa barbacka på tävling?
#8 Haha, nej xD
MVH

Haha, smaart där ;) Fast jag har själv tävlat lokal hopp med dressyrsadel, för hästen hade ingen hoppsadel, så vad göör man? ;) haha. Hoppas det löser sig för din del!
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

#8 Jo man får rida barbacka på hopptävling. Men inte på dressyrtävling. Fast jag bor i Finland, så jag vet inte hur reglerna är i Sverige.
#6 - Haha, du skulle lätt få 10 poäng i stilpoäng. ;) Av mig i alla fall. :P
Man får väl visst tävla ponnyhopp barbacka? I vissa dressyrprogram tror jag man får det med, haha :D
det enda kravet i LC-program är väl träns och tävlingskläder? :P
#14 det har jag också för mig :)
Va, får man? Det är en sån självklart grej att man har sadel ute på tävlingar så har ju aldrig tänkt mig att läsa det i TR!
Men jao, jag har ev hittat en väl passande sadel nu, som tur är =)
MVH