Letar efter en hovis!
Är ju omöjligt att hitte en hovslagare, ringt runt o dom har fullt alla har sina kunder å tar allså inte in nya, vet om en som jag inte gillar så honom ringer jag inte. Vad kan man göra för att hitta en hovslagare som kan även lite om hästar allså ingen som klappar till hästen så fort den flyttar sig lite. Min är ju snälla gammla ponnys så det är inga problem med verka dom men vill ju ha en trygg hovis. Sökt på eniro,googel o lokaldelen :-/ Har ni andra bra tips man kan söka efter hovslagare?
Det är en till jag ringer till men hon svarar inte antar att hon håller på med nåns häst, hon är hoppet sen finns det inga mera att ringa håll hovarna för henne :)

Skriv var du bor kanske nån har sin egen hovis att tipsa om :)
På Svenska Hovslagareföreningens hemsida finns det en lista på alla utbildade hovisar. Sök där!
Gula sidorna?

Eniro och gulasidorna är väl samma sak?
jag bor i östergötland utanför mjölby. det e svårt att hitta. jag har tittat på alla dom sidorna som tips har gett :P Ingen i mjölby som har en bra hovis som är bra även med hästar vill inte ha nån stirrig hovslagare för dom stressar upp hästar. Har ju vanliga krav hovisen ska göra ett bra jobb ingen slarv då kan det vara.