Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 483 ggr
gejsa
0

Lördag kväll!

Det är lördag kväll, ja nästan natt eg. Inga skriver något. Det har varit helt dött här ett tag nu. Var är alla?

I dag har vi högtrycktstvätta hela stallet. Är helt slut i kroppen nu. Ska väl gå och koja snart. Men ville läsa lite skoj här först.

elin
0

jag e här! 0.o
Men e grymt trött o har ont i halsen..

/Elin

[slo]
0

Jag har varit här till och från… Men e för slö för att orka tillföra något kreativt =)

hjullan
0

jag är här nu..  hej elin! det va länge sen!

elin
0

ja det var det Hjullan!
Trevligt o se dig igen! =D

/Elin

Anki113
0

Jag är också här.Har precis kommit ner från stallet och veterinärbesöket till fölis.

gejsa
0

Nej, men hej på er alla vänner. Såg att vissa var här men ingen skrev ju något.

gejsa
0

Ja, jag såg det Anki. Har ditt föl fått lungiflammation i värmen?

Hur gammalt är fölet?

gejsa
0

Hjullan, tänkte komma och hälsa på nästa vecka i stallet om det går bra? Vi har tvättat i stallet nu och Elin är ledig nästa vecka innan hon börjar skolan och det är ju inte lika varmt nu längre heller så….Går det bra?

gejsa
0

Oj då Elin. Badade du för mycket i veckan?

elin
0

#9 tror det är AC:n i bilen Generad

/Elin

Anki113
0

#7 Ja  mitt föl har fått lunginflammation i värmen, han är strax 2 månader. Jag tycker att det är konstigt.

gejsa
0

Ja, dom säger att man lätt blir förkyld när man har det i bilen. Vi har det också men jag har klarat mig.

Anki113
0

# 12 Mitt föl har inte åkt bil gejsa (garv)

elin
0

hahahahaahahha va roligt de där blev xD

/Elin

gejsa
0

#14# ha ha ja du hann ju före mig emellan där.

#13# Ja, det är inte skoj. Hoppas att han blir bra snart då nu när han fått medicin. Har tjuvkikat i din gästbok. *ler*

gejsa
0

nej, nu vart det helt dött igen. Så nu ger jag upp. natti natti alla som läser detta.

tessa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nu är jag här.. =) har precis sett klart filmen "the business".. tidigare var jag hos Yrla. Vädret var inte hundra stabilt men vi red lite i paddocken och travade över detta lilla "miniminihinder":

Nattinatti! =)

hjullan
0

japp gejsa! klart det går för sig!

hjullan
0

japp gejsa! klart det går för sig!