Lördag kväll!
Det är lördag kväll, ja nästan natt eg. Inga skriver något. Det har varit helt dött här ett tag nu. Var är alla?
I dag har vi högtrycktstvätta hela stallet. Är helt slut i kroppen nu. Ska väl gå och koja snart. Men ville läsa lite skoj här först.
jag e här! 0.o
Men e grymt trött o har ont i halsen..
/Elin
Jag har varit här till och från… Men e för slö för att orka tillföra något kreativt =)
jag är här nu.. hej elin! det va länge sen!
ja det var det Hjullan!
Trevligt o se dig igen! =D
/Elin

Jag är också här.Har precis kommit ner från stallet och veterinärbesöket till fölis.

Nej, men hej på er alla vänner. Såg att vissa var här men ingen skrev ju något.

Ja, jag såg det Anki. Har ditt föl fått lungiflammation i värmen?
Hur gammalt är fölet?

Hjullan, tänkte komma och hälsa på nästa vecka i stallet om det går bra? Vi har tvättat i stallet nu och Elin är ledig nästa vecka innan hon börjar skolan och det är ju inte lika varmt nu längre heller så….Går det bra?

Oj då Elin. Badade du för mycket i veckan?
#9 tror det är AC:n i bilen 
/Elin

#7 Ja mitt föl har fått lunginflammation i värmen, han är strax 2 månader. Jag tycker att det är konstigt.

Ja, dom säger att man lätt blir förkyld när man har det i bilen. Vi har det också men jag har klarat mig.

# 12 Mitt föl har inte åkt bil gejsa (garv)
hahahahaahahha va roligt de där blev xD
/Elin

#14# ha ha ja du hann ju före mig emellan där.
#13# Ja, det är inte skoj. Hoppas att han blir bra snart då nu när han fått medicin. Har tjuvkikat i din gästbok. *ler*

nej, nu vart det helt dött igen. Så nu ger jag upp. natti natti alla som läser detta.
japp gejsa! klart det går för sig!
japp gejsa! klart det går för sig!