Köpa läder shortchaps - vart?
Jag letar efter nåra snygga shortchaps i läder!
För nått år sen så beställde jag: http://www.hooks.se/Butik/docs/zoom_pic.asp?pf_id=SE-220110 men dom var ganska jobbiga att få på, stela och hårda om jag minns rätt, men dom blir väl mjukare med tiden. Men dom var lite för små i vaden oxå.
Letar efter några liknande, vet inte vad alla delar på shortchaps heter så jag bifogar en bild där jag ringat in i rött, på delar som jag inte vill ha på shortchaps.. Vill ha sånna som man kan dra dragkedjan uppåt. Hoppas ni förstår och kan ge förslag på hemsidor/butiker som man kan köpa i!

Det du har ringat in på den svarta… Vill du INTE ha en sån? Den måste väl sitta där så att det ryms en sko under? Eller?
*** Kärleken övervinner allt ***
Cavallos shortchaps är jättefina :) Hade innan jag köpte stövlar. Verkligen helnöjd med dem, och det ser ut som stövlar. Finns på Tre Hästar och antagligen på My One också. Jacson har också några hyfsat snygga ;)
#1 vill inte ha en sån som jag har ringat in, om man kollar på länken till hööks så har dom inte en sån, mina gamla läder shortchaps hade inte sånna heller.
#2 okej, ska kolla på dom :)
det du hade ringat in på bilden (svarta shapsen) har man för att den ska sitta bättre på skon, annar sitter den inte lika bra eftersom lädret är betydligt mjukare än dom du hade tidigare.