vem saknar ni?
satt och tittade på "mina vänner" lista och kom fram till att jag inte sett wanilj på ett tag. ngn som vet var hon tagit vägen? och stinta och tinka med… vad har hänt? ligger dom ute i solen och lögar hela dagarna tror ni? :D
hmm så sant lisette, Åsa tycker jag e tyst här inne på ridsport också :(
/Elin

Ja jisses…wanilj…vart har hon tagit vägen 
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
Elin: Åsa tror jag är på semester just nu =)
jahaa det förklarar saken :)
/Elin

Jag har också saknat wanilj. Skrev i hennes gäsbok för ett tag sedan. Efter att hennes föl dog så försvann hon nästan härifrån tycker jag.
Åsa också förstås.
Rökkvadis också. Men hon har ingen dator just nu. Kommer nog tillbaka när allt ordnat sig för henne.

åsa behöver sin semester. hon är nog ganska trött på hästar för tillfället med… stackaren…

rökkvadis vet jag inte ens vem det är… :D
wanilj var sist online den 17/7.. eller om det var 16/7. så det var ju itne så himla längesen ändå.

Nej, hon var här en kort period. Du hade nog inte kommit hit än då isf. Hon hade två islänningar.
Jag har inte hunnit sakna nån än, tror mest jag varit saknad :D

Ha, ha du är rolig du slo. Självförtroendet är det inget fel på iaf.
Nejnej, och det blir inte sämre efter några öl ;)

tror gör vi i kyrkan o sist jag kollade var jag inte gud… ;)

Jasså du, du sitter och pimplar i dig öl i värmen. Förstår om det snart slår till i huvudet på dig då. *ler*
Okej, jag hoppas att jag var saknad dådå :)
Ja, klart… I värmen behöver en man lite öl för att orka med :P

Ha, ha du och jag bråkar ju jämt när vi snackar. Har inte samma värderingar alls så visst det har man kanske saknat ibland. Men det säger jag inte. *ler*
Bråkar och bråkar, det var väl bara i nån tråd om nån som skulle skaffa en hingst som vi haft olika åsikter, vad jag vet =) Typiskt kvinnor att aldrig erkänna att dom har fel :D

men kära lilla slo, det är klart vi har saknat din fula nuna här… ;) eller fula pillisar förresten… ooh jag har köpt nya! två par… :D

Vad då, jag hade väl inte fel heller. typiskt karlar att dom aldrig erkänner sina misstag. Och vi måste gå i ulltofflorna för att dom ska känna sig nyttiga och duktiga. *ler*
lisette, jag har ju pajjat mina… Men köpt nya brillor, ska fixa en bild å lägga ut nån dag ;)
gejsa, jag föredrar raffset framför ulltofflor, faktiskt ;)

*asgarv* jag fick en ganska hemsk bild framför mig nu…
slo i rött/svart raffset och ulltofflor, med en cigg i flabben och en öl i ena handen…

Ha, ha förstår det slo. Du är ju inte så gammal än. Men vänta du när du blir gammal. Då orkar du inte se åt något raffset. ha ha
#20 du ska hålla inne med dina ruskiga bilder ;) men ge mej öl och resten av utrustningen, så kanske… :P
gejsa, den dan jag tröttnar på raffset kommer jag ta livet av mig :D

Ha, ha ja man vet aldrig hur du blir om många många år. Du kanske rent av blir bög ju.

#22 utrustningen? jaha du vill ha stilettklackar och en ballgag med?? jag förstår… *går och hämtar* ;)
#23 inte för att det är ngt fel med det ;)
Det var inga små luftslott du bygger åt mig gejsa ;)

Kiara ………………………………

Wanilj är mitt uppe i en flytt därav att vi inte sett till henne på länge. Hon har oxå gjort sig av med samtliga hästar fick jag veta alldeles nyss, hon ringde så vi satt o surra ett tag.

#26 juste =) Kiara

#27 varför har hon gjort sig av med hästarna? =/

#27# ´Nej, vad säger du!! Hon hade ju nyss flyttat dit. Har hon sålt alla sina älsklingar?

ojdå det måste verkligen ha hänt ngt om hon gjort sig av med dom. vad trist!

Mithra har inte heller hörts av på länge!
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Det har inte "hänt" något med Wanilj men dom blev tvugna att flytta och kunde inte ta hästarna i trädgården =( Resten får hon berätta själv när hon kommer tillbaka 
Hej svejs!!
lägger en tråd så att ni inte tror jag rymt!!!