Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 1296 ggr
Sussi
0

Lite badbilder!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Äntligen slapp man iväg till sjön och bada med hästarna, inga käppar i hjulet denna gång.

Då bär det iväg, notera att jag glömt bakbenskydden på ;)

Sussi
0

Finnen hade just vispat klart med ansiktet, så roligt tycker matte.

(försök förbise mitt hår, har totalt förstört det)

Sussi
0

Hur djupt vågar vi gå?

Sussi
0

Du och jag.

Sussi
0

Lite skölja av all svett.

Sussi
0

Hihi, så här roligt hade vi detSkrattande

lisette
0

#3 blev tårögd där… :(

Sussi
0

Och så var det lillskitens tur.

Istadig och vill inte alls i till först.

lisette
0

sitter här med tårar på kinderna o skrattar. helt sjukt… :S

Sussi
0

Ja, så farligt var det ju inte. Kan tilläggas att när jag fick denna dam var hon mycket rädd för vatten.

Sussi
0

Lite pirrigt men det går om matte är med. :)

sista bilden, tror jag

Sussi
0

#6 mm, det är de här stunderna man minns sen.

Maja
0

Aww.. Ser sååååå mysigt ut!! :) Nu ser hon ju riktigt fin ut!! Inte alls eksemig eller vad man nu säger haha.. ;) Blesa (som du borde veta vem det är ;)) är värre.. :P

Sussi
0

#12 Blesa var den du flög av va? *fniss*

Maja
0

Hmmm.. Ummm.. Ehhhhh.. Tjaaaa.. Hmmmm.. Måste tänka på det där.. :$ ;) Hahahahaha.. (Jag ska aldrig mer berätta någonting för dig!!) Hahaha.. Nejdå, så farligt är det ju inte!! ;) Hmm.. Jajamen, det var hon!! ;) :P Men barbacka, på en häst av "den smalare varianten" med eksem.. ;)

lisette
0

sussi, vem var det som var med o red o tog bilderna?

Sussi
0

Ja och så var det väl två gånger eftervarann också? ;) (ska byta namn till evil) MEn visst jag kommer ihåg to.m hur hon ser ut.

Me jo tack, hon har hållt sig riktigt fin i år (tack gejsa).

lisette
0

jag måste med vara med på ett hörn här… fick lite fler bilder sen vi var o badade..

jag är så himla ovig så jag fick ha hjälp att komma upp…

Sussi
0

#15 Min kusin var med och red och en kompis tog bilder. Jag tvingar alla ta bilder på hästarna nu för jag ska printa ut och rama in massor av foton på hästarna som jag sen kan ta till min nya lägenhet när jag flyttar.

lisette
0

full karriär…

lisette
0

#18 ja det är ju klart du ska göra det! annars hade du ångrat dig… jag har EN bild på min första sköthäst o den vårdar jag ömt..

Sussi
0

#19 Snygga tänder, exakt samma stil har isisenSkrattande Dålig bild men.

Sussi
0

Just det din bild #19 påminner om att jag inte frågat om det är ok att lägga ut dessa badbilder utan hjälm. Hoppas int jag blir tvungen att ta bort dem nu bara.

__iE
0

fina bilder ! :)

gejsa
0

Vilka härliga bilder. Tänk om man fick bada med sina hästar. Gråter också en lite grand för att du bryr dig sådant om dina hästar.*ler*

Sussi
0

#24 Varför kan du inte bada med dina hästar då?

Aah, ni är så snälla här!

gejsa
0

Jag har så långt till bad. Sedan går tex gobban inte in i trp. Tror nog inte ens att han skulle tordas bada. Man får ju inte ens spola honom.

Gejsa stod vid vatten när hon var ung. Men hon var livrädd att gå ut i det stora mörka hålet (sjön) och jag hade iaf inga badkläder så jag kunde inte gå i före henne heller.

bubbelbubbel
0

jättefina bilder ! :)

jag håller med lisette där, blev nästan med lite tårögd och det enda jag tänkte var, gud så jobbigt det måste kännas för dig. det när nästan så jag gråter åt dig…

Sussi
0

#26 Ok, då förstår jag. Här är också ganska lång väg till stranden, tog oss 1 ½ h att rida dit. Finns massor med stränder på nära håll också men de är antingen privata eller allmänna. Isisen får man inte heller spola, blir rädd då, men att plumsa omkring i vattnet går nog, roliga hästar!

#27 Tack!  Hm, ja, fast man har roligt med dem så känns allt ändå lite vemodigt just nu. Men men, det är bara att bita ihop.

bubbelbubbel
0

klart det gör det, men det blir ju fina minnen iaf, och det är ju dom som betyder massor senare…

lisette
0

ska åka till havet på söndag med calippo och brago.

Courage.C
0

Fina bilder. Men ingen hjälm? i vattnet kan man förstå men annars..

Sussi
0

#30 Sätt gärna in bilder av det!

#31 Jag har alltid hjälm när jag rider, tro mig, jag har blivit en riktig mes på sistone så att rida utan hjälm är för mig otänkbart (nu menar jag int att man är mes när man har hjälm sen ;) ) Och jag är ju i vattnet på bilderna förutom på första men då var jag påväg till vattnet.

lisette
0

sussi, vi får se hur vädret blir. det har regnat/åskat nu hela veckan… klart det blir bilder! *fniss*

Sussi
0

Ja bilder måste det ju vara, våga bara komma hit och säga att du varit och simma med hästarna men inte har bilder att visa ;)

Hihi, kommer att se roligt ut när brago ska försöka sig på ett dopp, han är ju så liiiten!

lisette
0

skojar du? det kommer bli riktigt roligt, men jag tror han kommer att tycker det är überskoj…. :D risken är väl bara att han spolas bort…

hoppas bara att det är fint väder.

elin
0

Vilken dag är det som det hemska sker för din finn häst, sussi? Ledsen

/Elin

Maja
0

#36 - Den 25 augusti blir det (det hon berättade för mig).. (vet inte om Sussi hellre hade velat berätta det själv, förlåt i så fall!!)

elin
0

Gråter neej…
Va hemskt.
Tycker det e as sorgligt ju…

/Elin

Maja
0

Joo.. Usch, sådant är hemskt.. :( Vi blev av med min favorit i somras, han var dock ganska gammal..