Ny fölis

Vilken liten sötsak, riktigt ögongodis =0)
Lycka till med henne

Vilken goding =)
*** Kärleken övervinner allt ***
Underbart söt :)
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."
awww, helt underbart sööt :)

Tusen tack! hon är jätte-go

Åh, vad man saknar att ha föl hemma när man ser foton. Jättesöt. Vad är det för ras?

Gotlandsruss

#9# Aha, en ny ponnytravare alltså. :)
Vad söt =)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#10 Russ kan allt 
Men det är ju Tokajer e. Tyson II som är pappa och mamma Fina är helsyster till Rina, så trav saknas ju inte i damen.

Vad fin hon är =) Grattis!

Vilken härlig bläs :D söt fölis

Tack! Vilken söt lite fölis du hade på bild! Vad är det för en då? Född i år?

Den jag har på bild heter Calgary Stampede (tror jag att det blir iaf) och är född förra veckan. En gulbrun minishettis hingst e: Kalypso u: Chamness Tammie. Han är så söt :)
Grattis t föling…
Naaw vilka söta :)<3

Dom är ju bara för goa 
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

#16 fuusk fuusk!
Ajabaja, inte visa fina gulbrun shettisföl här, det är ju min fristad!
jag kan inte vara inne på shettisforumet för länge, då finns risk att jag åker och hämtar en shettis under natten 
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Grattis! jätte fin föl alla får o visst är det sött å se dom :)
Hagleberg hur gör du med dina ston får dom föla ute eller tar du in dom i box? Alla är så olika å jag såg på gotlandsforumet att dom gärna ska föla ute. Själv så vet jag att mina bekanta gärna tar in dels för om det skulle gå fel så är det lättare att ha dom inne då i nyrenbox som är tvättad osv.
Vilka underbara små föl!! Vill ha

#23 Det beror lite på när de beräknas föla och hur omständigheterna är. Ninas föl kom inne. Allt var så blöt och minsta håla var vattenfylld, kändes läskigt. Finas föl (trådens) födes ute. Ute är enligt mig bäst, minst risk för infektioner, stoet kan gå undan och ingen risk att hon klämmer fölet i väggen. Det är lite bökigare för mig att övervaka ute, speciellt nattetid men det får jag ta