Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 582 ggr
Cilla89a
0

snart 8 månader sedan..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

om några dagar är det hela 8 månader sedan Schess åkte.. det är fullständigt hjärtekrossande att titta på att gammla bilder, minnen, allting :'(
Ska jag aldrig kunna släppa taget? Ska jag aldrig kunna gå vidare och hitta mig en ny häst? Det hugger i hjärtat när jag tänker att jag ska hitta en ersättare för Schess inte dög..

Medarbetare på Dressyr.ifokus

jn84
0

Oj! Vad tiden går fort!!!

Jag tror att det alltid kommer hugga i hjärtat när man tänker på en bästa vän. Men jag tror man lär sig älska någon annan en dag också. Fast det tar nog tid och det får man nog låta det göra. Åtta månader kanske inte är tillräckligt för dig, eller så blir du bara blixtkär när du hittar den rätta nya hästen.

Lycka till!

Ledin
0

Jag vet att det komemr en dag då du ser en som inte kan ersättare och ta den plats i hjärtat, men du kanske kan våga ge den en anan plats i hjärtat. Jag saknar ännu en ponny jag hade sålde han pga gravid o vart aldeles för tjock o sen gick jag ifrån den jag väntade barnet med så valet vart sälja. Det har gått 12år å jag saknar han tänker på honom varje dag, har kontakt med den som äger han nu å fått en massa fina bilder o han tävlas i dressyr o går bra. Ska jag vara ärlig så kan ingen ta hans plats men han har fina ersättare dok inte som han, men fina å jag älskar dom mycket. Men det finns en plats som bara är hans ännu.

Maja
0

Oj, 8 månader? Känns som igår ju..

Jo, klart du kommer hitta dig en "ersättare", eller ersättare är fel ord. Du sålde väl honom för att han var för liten? Det kunde ju inte du hjälpa! Du vet vad du vill med ridningen, då måste du se till det. :)