Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettavel
Läst 1245 ggr
Klasselover
0

Båda stona har fölat - samma dag!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gud vad glad jag är :D Tindra och Freya fölade igår, med bara en stunds mellanrum ^^ Freya fick en hingst, rätt liten (trodde verkligen inte hon skulle föla än!) och ljusbrun/isabell. Tindra vet jag inte vad hon fick, men stoort brunt föl iaf! Ägarna fick hjälpa till att få ut henne/honom :) Ingen av dom såg ut att vara nära fölningen när jag var där i torsdags!

Tindra i torsdags

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Klasselover
0

Freya i torsdags :)

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Klasselover
0

Tindra och fölisen igår/idag (vet inte när bilden är tagen)

Klasselover
0

Freya och lillpojken ;)

Hagelberg
0

Grattis, vad söta de är!

Buuc
0

Men gud vad kul! :D Grattis! ;) Vilka sötnosar.

Ledin
0

Grattis jätte söta å fina föl :)

Alex
0

Vad roligt! Vilken/vilka hingstar är fölen efter?

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Maja
0

Skoj! :) Ser gärna fler bilder. :)

Klasselover
0

Tindra var betäckt med Mimir från Kullerbro, och fick ett sto har jag nu fått reda på. Freya vet jag inte vem hon var betäckt med,  hon fick en hingst :)

Ska fixa bilder när jag åker och tittar på fölisarna, har inte gjort det än, utan dom här bilderna har ägarna tagit :)

Ceciliajacobson
0

Vad söta! Men det ser nästan ut som om de bytt fölisar, hehe.

Klasselover
0

#10 - Ja, hehe ^^ Fast Tindras föl (stoet) tror, och hoppas jag, är avblekbar :) Tindra föddes fux, och är nu skimmel :)