Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 550 ggr
PimTheGreat
0

Första galoppen..:-)

Idag var jag och Linda ute och red i 1 tim o 50 min. HÄRLIGT! Vi red till ett sandtag och galopperade i backarna. Det var min första galopp på Kingen!!! Han var jätteduktig och kämpade järnet i backarna. På vägen hem sen var han lika pigg och framåt…:-) Vi red över en bro av plåt så det dånade en del när hovarna kom mot marken, Kingen var på sin vakt när han gick över men han gick över och flydde INTE från faran utan tog det bara försiktigt! Han är så otroligt duktig denna hästen!!! Texas var lika duktig han…. så skönt att jag och Linda äntligen hittat varsin häst som vi trivs till 100% med igen……:-)

Ville bara skriva av mig lite.

pippa__
0

Va härligt det låter! Önskar jag funnit samma lycka :/ men ni måste lära er att ta me kameran vid såna här underbara tillfällen =)

mazze
0

vad underbart det låter =D

PimTheGreat
0

#1 med tanke på att han är under inridning och vad som helst kan hända vill inte jag ha med kamera och kanske förstör den. Försöker ha någon kan med och fota men inte lätt att hitta någon…:-(…hade varit jättekul att ha foto på detta annars….här var det fart på alla 4..:-))

Lindbygarden
0

Hur gammal är han nu killen?

stall-harmoni
0

3 år

tezzie
0

Gud så härligt =)

Kul att ni bägge har hittat hästar ni verkligen trivs med, så ska det vara :o)

*** Kärleken övervinner allt ***