Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketttävlingar
Läst 711 ggr
Spiritinthesky
0

Vättercupen :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nu åker jag till bankeryd och tävlar vättercupen , kmr hem söndag eftermiddag , då ska jag skriva hur det gick (Y)

vann flrra året, så är det press ffs (A) ush, hoppas det går bra (:

Isa Aronsson

www.stallequino.se

Spiritinthesky
0

förra skulle det stå >.< :D

Isa Aronsson

www.stallequino.se

tezzie
0

Lycka till =)

Vad spännande!!

*** Kärleken övervinner allt ***

[Jennniie]
0

Lycka till  :)

Spiritinthesky
0

#2 tack (A) :)

#3 tack xD

nej, nu måste jag sova, godnatt (:<3

Isa Aronsson

www.stallequino.se

Carmenzita
0

Det kmr gå skitbra <3 :P Vet du vf? ;) För du rider BÄST såklart ;) <333

Godnatt stöste iza <3

Spiritinthesky
0

okej, helgen blev inte RIKTIGT som planerat då hon SÅKLART var tvungen att brunsta *suck xD

i första LB'n ville hon helt enkelt inte (A) då hoppade hon inget typ. HAHA. samma dag i LA:n var det Ackumulator, jokern var inte så värst svår, hög bara (: hela banan gick HELT JÄKLA super :O hon gick jättefort och hoppade perfekt överallt. men till näst sista hindret , hoppar hon enormt och jag tappar vänstertyglen , hon går in i höger galopp och svänger mot höger , jag försöker depserat svänga tillbaka till jokern , men hann inte ;/ så de blev ett stopp, men på andra försöket klarade hon den galant. (: vi slutade på 50 poäng av 54 möjliga.

Andra dagen var hon lite glader xD då blev vi tvåa i Lb efter en sådär ritt, ganska slarvigt ridet av mej ibland kändes det som. sen var det final då (: LA, jag kände hur jäkla taggad jag var verkligen , kunde banan perfekt o allt. xD trodde jag iaf. efter hinder nr 1 (fattar ni, hinder nr 1!!!! hurfan lyckas jag?!) rider jag rakt fram istället för banasvängen till tvåan xD så jag får göra en volt och det blir 4 fel IGEEEEEN . resten av banan gick dock galant.

suck, att det ska vara så svårt att lära sej banan. (A)

Isa Aronsson

www.stallequino.se

Carmenzita
0

Du och Sessan är bäst tsm! :D <3 Sessan älskar iza iza älskar sessan :) <3