Vättercupen :D
förra skulle det stå >.< :D
Isa Aronsson
www.stallequino.se

Lycka till =)
Vad spännande!!
*** Kärleken övervinner allt ***
Lycka till :)
#2 tack (A) :)
#3 tack xD
nej, nu måste jag sova, godnatt (:<3
Isa Aronsson
www.stallequino.se

Det kmr gå skitbra <3 :P Vet du vf? ;) För du rider BÄST såklart ;) <333
Godnatt stöste iza <3
okej, helgen blev inte RIKTIGT som planerat då hon SÅKLART var tvungen att brunsta *suck xD
i första LB'n ville hon helt enkelt inte (A) då hoppade hon inget typ. HAHA. samma dag i LA:n var det Ackumulator, jokern var inte så värst svår, hög bara (: hela banan gick HELT JÄKLA super :O hon gick jättefort och hoppade perfekt överallt. men till näst sista hindret , hoppar hon enormt och jag tappar vänstertyglen , hon går in i höger galopp och svänger mot höger , jag försöker depserat svänga tillbaka till jokern , men hann inte ;/ så de blev ett stopp, men på andra försöket klarade hon den galant. (: vi slutade på 50 poäng av 54 möjliga.
Andra dagen var hon lite glader xD då blev vi tvåa i Lb efter en sådär ritt, ganska slarvigt ridet av mej ibland kändes det som. sen var det final då (: LA, jag kände hur jäkla taggad jag var verkligen , kunde banan perfekt o allt. xD trodde jag iaf. efter hinder nr 1 (fattar ni, hinder nr 1!!!! hurfan lyckas jag?!) rider jag rakt fram istället för banasvängen till tvåan xD så jag får göra en volt och det blir 4 fel IGEEEEEN . resten av banan gick dock galant.
suck, att det ska vara så svårt att lära sej banan. (A)
Isa Aronsson
www.stallequino.se

Du och Sessan är bäst tsm! :D <3 Sessan älskar iza iza älskar sessan :) <3