OT - Facebookproblem
Under morgonen har jag inte kommit in på facebook. Då märks det hur beroende man är, om man ofta använder meddelandefunktionen där. Helt plötsligt går det inte att hitta vissa uppgifter.

Vad skönt för dig att slippa facebook ;)
*** Kärleken övervinner allt ***
#1 Egentligen skulle det vara det, men som du redan vet kan jag vara litet obetänksam med bilder.
På facebook finns en applikation som heter owned, där man kan "köpa" varandras bilder. I ett svagt ögonblick lät jag mig överatalas att lägga upp en bild som jag nog inte vill ha där, och nu kommer jag inte åt att ta bort den. :(

Aj då…. Du får sluta låta dig övertalas!
Jag har en tendens att ta mig själv på för stort allvar ibland. Det har nog medfört att jag litar mer på andra än på mig själv när det gäller var gränsen går för hur mycket man kan bjuda på sig själv.
Hihi, jobbigt läge ;)
Men jag kom in på Facebook nyss, funkade att skicka meddelanden och allt… Så prova igen :)
#5 Det är inget att skratta åt! :(
När jag äntligen kom in, hade två av mina vänner kommenterat att det var en kul bild. Nu kanske det bara är att gilla läget.

Hmmm, jag blir ju nyfiken på bilden :)
#7 Bilden i sig visar jag upp i olika sammanhang, så den kan du få se. Problemet är att det är den sist uppladdade bilden som i vissa fall kommer att användas som ett slags Avatar, och det vill jag inte.
Eftersom jag har maximalt antal bilder måste jag ta bort den, då det inte går att ändra ordningsföljd på bilderna. Hade jag laddat upp den tidigare, hade den fått vara kvar, men som sista bild vill jag ha en bra bild.