Du och din häst
Finns säkert en annan sån här tråd men gör en ändå. Här kan ni lägga upp bilder på er när ni rider på er häst/hästar.

#3 ajabaja ;)
Medarbetare på Dressyr.ifokus

#3 ajabaja ;)
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Från senaste hoppträningen, en lite halvsur Windy i galopp mot hinder ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#16. Testa att skjuta bak skänkeln lite, så kanske du hamnar rätt med sätet :) Fast jag vet inte om det går. Vet ju inte varför din sits blir så i sadeln :)

Och så min sista polle - A ponnyn Lukas. Köpte honom när jag var typ 9, och köpt tillbaka honom nu när jag blev 14, pga han såldes runt för det hände olyckor med familjerna som han var hos. Så nu äger jag honom, men han är uthyrd på foder och har det så bra han kan ha det! Bilden är från i sommras strax efter att jag köpt tillbaka honom :)
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se
Ett porträtt på Windy & mig från idag, tagen efter att vi dressyrat ett tag i gräspaddocken ;) Windy ser jätteond ut, hehe.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

rider halvfoderhästen som nu ska säljas:'(

#41 Tack :D

Min kusin som rider

Jag från dagens skrittrunda! :D Mitt lilla varmblod, han blir min helt och hållet imon lr på tisdag! :D
#59, måste bara säga att det var en jädra läcker bild, synd på bruset bara ;) hihi
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."
#61 Mörka maneger är inte särskilt fotovänliga ;) Men creds till Elin (Kazibum på ifokus) som har fotat :)

Jag och Gotlandsrusset Valter mot seger i monté
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Har tyvärr inte så mycker ridbilder, speciellt inga bra
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

OJ! Måste ju nämna att det är vid tävling, eftersom jag har hatt och inte hjälm. Sorry =P