PADDIE <3

Sööt :D
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

Guud vilken fin pålle du har =)

jättefin! kul o se att det går så bra för er oxå :)
IZA <3 DU HAR VÄRLDEN UNERBARASTE POLLAR ASSÅ <3:D (det är jag som rider hennes minsta,spirit)
Ni är bäst, så äre. Ska se om jag hinner följa med o fota i Tingsryd framöver :]
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."
#8 :D sprit, du kan det här malin (Y) haha
Isa Aronsson
www.stallequino.se

Ni verkar duktiga :)
Vilken häst. Ni verkar kunna hoppa^^

#0 planerar du att vara med i börjes cup i år?
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
#13 joa, jag ä med varje år :) lr haha , nu överdrev jag :D men var med 06 o 07 , o ska va med sålönge jag har paddie ^^ har du varit med ? :)
Isa Aronsson
www.stallequino.se

#14 nej jag köpte min nya ponny förra sommaren, men planerar att vara med i år ^^
okej ^ är det en C-ponny ? :)
Isa Aronsson
www.stallequino.se

nepp, c-ponnyn är typ såld så det blir d-ponnyn =D och tur är väl det, hugaligen för att åka till börjes cup med Peppe XD han skulle nog få en hjärtattack av alla hinder XD
hahaha xD vad heter din nya D-ponny ? :) så kan jag hålla lite koll efter dej ^^ D:
Isa Aronsson
www.stallequino.se

Flowerhill Dysart ;) heter din Paddie eller har han nåt längre namn? kategori?
heter paddie och är en C-ponny ^
Isa Aronsson
www.stallequino.se

en jag känner kallar sin ponny för Caddie och är c-ponny så då lär jag ju iaf komma ihåg vad jag ska leta efter ^^
haha ja :D gör det ^^ :D
Isa Aronsson
www.stallequino.se
aw, fina ni är! akta överlivet bara, tänk på att räta upp dig. :) vad är det för klasser ni tävlar?
Iza, säg till när börjes cup går så hänger jag med :D <3
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."
#23 taack :D som du kanske ser , syns kanske inte så tydligt på bilden , är hon vä'lldigt så hon hoppar välldigt fort över, och galopperar fort emot, svårt att hänga med xD
#24 självklart<3 :D
Isa Aronsson
www.stallequino.se

Paddie är nästan lika bra som Spirit faktiskt <3 Haha :] bara för att Spirit är bäst (:
FIIN!! H*n är jääättte fin!! jättejätte fin! :D

Du o paddie är bäst! :D
#26 haha , jennie har smartast kommentarer som vanligt (:
#27 tacktacktack :D
#28 <3
Isa Aronsson
www.stallequino.se
Paddie äger allt och alla :)<3 Så är det bara :) och du äger allt och alla på att rida henne! :) <3 Så är det bara :)

#30 Håller med Linnea till 100 % haha <3<3<3<3
Fast Spirit är en annan sak ;) <3 hahahah han är för nyfiken på trädgårdar hahaha<3<3<3<3

asso..vad fina.jag hoppar med min syrras häst fast det är en b:ponny men jag ställer upp i små tävlingar fast har inte gjort det än men ska snart åka på en tävlin i stöde där jag bor:)