Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: off-topicgod-morgon
Läst 888 ggr
NathalieN
0

OT. God kväll på er!

Hej Hej. Hur står det till nu på kvällen.?? Jag har varit ute hela dagen idag pga fint väder och kalas.. men var tvungen att gå in nu för knott och myggor typ attackera mig! Så just nu känns det som om jag har skabb elr nått.. mygg bett kliar nått fasligt..

IdaS-A
0

God kväll.

Jag har på förmiddagen stängslat, umgåts med hästarna och pysslat med lite annat.

Har jobbat ikväll, nu ska jag käka-slappa-se på film-sova-upp tidigt och jobba 7-21

#0 Har också fått hur mkt myggbett som helst :(

tezzie
0

Gokväll =)

Har varit fullt upp hela dagen så nu ligger jag i soffan med datorn och slappar. Har nyss vräkt i mig en pizza med oxfilé, sparris och gorgonzola (har blivit besatt av sparris, haha). Sambon är ute och polerar motorcykeln inför morgondagen, då ska vi ut och åka hela dagen =)

Har fått hit svärmors Border collie oxå, han ska bo här i en vecka. Jag åkte och lät hundarna simma i sjön så de blev trötta :)

Jag älskar att sommaren är nära :-)

*** Kärleken övervinner allt ***

NathalieN
0

#2, Jag lät våran hund simma i dammen. Hehe.. hon blev täckt med grönt "slajm" och brunt lervatten.. höhö.. Vi har kalas just nu för pappa, så vi har hela "tjocka" släkten här.. Så vi har först ätit på Kina retaurant, å sen åt vi smörgås tårta, sen har vi "mölat" i oss massa chips.. sen har vi spelat fotboll..

fridak
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

god kväll

jag har pillat in foton jag tog idag till datorn, eller rättare sagt till den externa hårddisken. antingen har pålle fått trivselfläckar när nygammalt sällskap kom till hagen eller så har jag varit halvblind innan.

NathalieN
0

#4:, vrf kallas dom trivselfläckar.. har inte riktigt greppat det :P Får hästen det när han trivs eller är det bara ett uttryck?? hmm.. *funderar som attan*

tezzie
0

#4 Snygg teckning han hade :)

*** Kärleken övervinner allt ***

fridak
0

#5 jadu, det vet jag inte. det kallas ju trivselfläckar så det borde iaf komma från att hästen trivs och får dem. Men om man har samma teorier idag vet jag inte…

lisette
0

jag har varit hos min svägerska, grillade och snackade lite. sen undanplockning här hemma och nu hamnade jag här med en cider i näven. sambon sitter o försöker fixa min mammas bakmaskin.

AusaBausa
0

suttit här hela kvällen o slöat OCH krängt godis, kunde inte hålla mig längre! Nu väntar jag på att mannen ska komma cyklandes hem, hade väl en bit kvar…

Ledin
0

det med trivselfläckar tror jag på dels har jag sett att mina ponnys har ökat på sina appelfläckar mera i år, även mitt vbl fick det. det e vad man tror på och har upplevt själv på sin häst. *:) Vad jag har gjort idag hmm… dammsugit lite,plockat blommor med barnen. kollat på film o myst med dom sen har jag spelat lite (cs) lite av varje :) Har haft megaskallevärken idag så inte känt mig så himmla hurtig, jo jag har ju vart ute o kollat till mina små med o gav dom lite vatten o ny miniralsalsten. Nu ska jag försöka sova men har prob med det idag :S så man glår väll på tv tills man däckar av :D

Ledin
0

å jag ska åka å titta på en d-ponny som jag ska låna på foder. så lite spännande är det allt :D