Ridsugen som bara den!
Ja nu kan jag inte snart hålla mig längre… Nu har jag inte ridit på 6 veckor för min mage och bebisen tyckte jag skulle låta bli…
Råkade göra en sjukt läskig avramling då hästen tvärnita och jag fick hoppa själv så då fick jag glatt sluta men…
Nu börjar jag bli så ridsugen alltså… Ingen mer här som e gravid ?
Jag e i v 30 nu så ja börjar väl se slutet iaf på graviditeten men d kommer nog ändå ta ett par veckor till efter barnet e ute innan ja kan rida.
Hur länge väntade ni innan ni red igen?

du ska vänta minst sex v efter förlossningen innan du rider!
man kan få livmoderframfall om man börjar sätta igång för tidigt.

jag har hört nått om d oxå! fast när bebisen väl e ute kanske man inte e så ridsugen.. då har man fullt upp ändå!
ja är i v 28 och rider nu :) dock bara på den gammle snälle och det blir skogspromenader :)
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus
Är inte med barn och har ingen häst att rida..men ridsugen är ja..=) haha

Jag är heller inte med barn, men jag var sjuk här för ett tag sen, då fick jag vara utan ridning i 3 månader..

Rid i damsadel! :P
Jag red sista gången i v: 28, sen fick jag inte på mig ridbyxorna längre!
Och jag hade lite svårt att komma upp och av hästen…

Åh det e inte bara jag som e ridsugen här alltså! =) ROligt att det e flera…
Zahara, hur kommer du upp? åh har du ridbyxor? Mina fick ja ge upp ganksa snabbt…
Idag har jag iaf tränat lite NH me min hopphäst.. så man får lite hästkontakt iaf!
Jag är ridsugen!!!
Men jag har ingen ridbar häst för tillfället, eller jo det har jag men denna är tre år och jag har brutit armen för tre veckor sen, ingen smart ide att rida då suck