Bildbomb från idag
Har tråkigt så delar med mig av lite dåliga bilder jag tog under dagens stallvistelse.
Har inte börjat rida Windy än, fast hon inte haltar/ömmar längre, men vill vara på den säkra sidan och inte överbelasta henne, så vi går promenader 1 gång om dagen nu någon vecka framåt :)
Observera - inga "bra" bilder nu, bara "sikta-och-ta"-foton ;) Hade gamla kameran med mig och mitt minsta, sämsta objektiv :p
**Windy i hagen
**
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
wilda var besviken på att vi lämnat henne ensam i hela 30min
såhär fin var windy när hon skulle ut i hagen igen
finaste och rundaste :)
förlåt för bildbomben!

Alltid kul med bilder! Du har jättefina hästar, tycker Windy är så fin <3
Läste i en tåd att hon hade problem med benen, hur går det med dem nu?
Hihi, de två är så fina så! =)
tack! :)
de trodde ju att windy hade fång förra veckan, men efter 2 dagars boxvila var hon inte halt längre så dom släppte ut henne i hagen igen. fast innan dom gjorde det delade dom av hagen och låter henne bara gå på den nerbetade delen nu, just in case så att säga. den andra halvan får wilda ta hand om ;)
och hon får inte ensilage längre utan hö. men hon är varken halt eller öm så nu ska vi gå promenader varje tag, iallafall tills nästa vecka, sedan blir det skritturer. vill inte sätta igång för tidigt.
sedan har hon ju hovproblem sedan tidigare, håller inte för hårdare träning/tävling, men det gör inte mig nåt eftersom jag ändå inte vill tävla :)
Jätteroligt att titta på! :)

#14 Okej, alltid tråkigt med sjuka hästar :(
Så fina hästar! *avis*

Alltid lika fina bilder!
#7 Helt klockren bild! :D Ser ut som om Wilda ska nysa ut världens snorlorska på Windy eller så asgarvar hon åt henne, det beror nog lite på vad man har för fantasi ;)
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."