Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettridtravare
Läst 566 ggr
Ledin
0

Efterlyser Stina!

Jag sålde Stina till en tjej som heter Anna. Stina är en ridtravare och heter något annat (det skriver jag inte öppet) men kallas för Stina, hon är mörkbrun med vita hår i pannan (inget man ser) men det står i hennes pass :) Varför jag letar efter henne är 2 saker. Dels så vill jag veta hur det går o hur hon mår jag tänker ofta på tösen. nr 2 STC vill ha in ägarbytet det e lag på att det ska vara rätt ägare på hästen. Då vi flyttade så kastades helt fel kartong där var mycket viktiga papper i (vi spara en "skräpkartong" jippi så fel) där med kom all info om Anna bort hon har ett anorlunda efternamn. Vet du eller känner denna Anna så privmessa mig skriv inte ut allt här det ska man inte göra :) så man inte gör den missen. Har en superkass bild på Stina men den gör henne inte rättvis för 5öre så det är onödigt att lägga ut den :) Men en helt vanlig travare brun utåtåad fram, mycket gullig med super fina ögon.

tezzie
0

Ja, det var ju inte lätt…. Men i vilken del av sverige står lilla Stina då?

*** Kärleken övervinner allt ***

Ledin
0

neråt utanför tranås :) tror min man kommer ihåg staden hoppas det för då kan jag kolla lite över anna o stad ser jag efternamnet så vet jag ju att det e hon :) men det va ett anorlunda efternamn.

tezzie
0

Lycka till =)

*** Kärleken övervinner allt ***

Ledin
0

kan säga att jag har nu hittat hon som köpte Stina så ingen behöver svara om ni hade tips :) tack eniro räkte med stad o anna så hitta jag henne så nu ska jag ta o skriva ett brev å fråga hur det går :)