Vem äger hästen?
Finns det nånstans man kan se vem som är nuvarande ägare till en häst?

Ja, vad är det för ras på hästen?
*** Kärleken övervinner allt ***
Snor tråden lite, är det nånstans man kan veta om hästen fortf lever, el jaa vem som äger den nu är ju iof samma sak..
Är ett varmblod, Baloo Kafa heter han.
Vart kollar man någonstans? Kollat runt lite men inte hittat..

#2 Baloo Kafa´s ägare heter: Holmgren Alexandra, Vallentuna Den lever enl. STC :)

jag hittade en pålla nu som jag letat efter flera ggr innan på den sidan…skulle man veta andra delen av namnet men inte första kan man ha stjärnan framför det man vet också.

Precis :)
om man letar efter en häst men som du kan ena delen tror jag du kan ta val (om det e det som kön) har du året den är född är det bra sen skriver du bara i den delen av namnet du kan. Man kan annars maila stc å fråga dom hjälper säkert till :)

Eller sätta en stjärna framför eller bakom ;)
hittar du hästen? jag viste inte att det funka med en * :) då vart det ju smidigare hehe ;)
#1 Korsningsponny. Minns att det var nån som länkade till en sida förut där man kunde se tävlingsresultat på hästen och då såg man ju också ägaren.
#2 Stc:s register är inte tillförlitligt till hundra. Beror på att det inte anmäls hästägarbyten eller att hästarna är borttagna. Har sökt efter en del av Mandas o Monalis avkommor. En del vet jag är borta, men inte noterade som döda. Andra har jag fått tag i reg ägare som inte har en aning var hästen finns eller om den lever för den såldes för typ 10-15 år sen.

#10 det är www.ridsport.se sedan går du in på resultat/rankning