Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: övrigt
Läst 663 ggr
Peppe
0

mindre trevliga stallkolleger

… ja sånna trevliga saker får man höra i vårat stall om man ber andra hålla lite ordning och sopa efter sig i stallgången!

Jag har en d-ponny till salu.

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Thorsson
0

Ja, det är typ bara jag och syrran soma sopar i stallet och plockar undan efter oss, så himla tråligt! Vi får dock inte dessa kommentarer när vi ber dem. Iaf inte vad vi hör!

Synd att det är så i ditt stall, men ren stallmiljö, vill ju alla ha! Så du har bestämt dig helt och hållet? :( Ska du sälja?

Peppe
0

ja, när jag orkar få ihop en annons så åker han ut. jag skiter i det här nu, det är inte roligt att ha häst!

Tusen
0
Johanna
0

visst är det kul!?

tycker det är riktigt skönt att slippa hästvärlden ett tag nu, för värre ställe vad gäller skitsnack m.m finns nog inte… :/

Qyenn
0

#2 oj ska du sälja din häst.. Hopaps det går bra!

tezzie
0

Döp om rubriken Peppe, vad ska den heta?

*** Kärleken övervinner allt ***

Peppe
0

#6 det var så hon sa, får väl ringa och fråga henne om hon känner för nåt annat…

tezzie
0

Det spelar ingen roll, säg vad du vill att tråden ska heta!

Peppe
0

jag bryr mig inte, du kan ta bort tråden om du vill. jag bryr mig inte om nåt längre

Thorsson
0

#2. Ajdå, tråkigt att du känner så! :(

tezzie
0

Det är jättetråkigt att du känner som du känner, men det kan inte stå könsord i rubriken.

Molla
0

*haha* ursäkta! Bara lite småkul med en urless tjej och en som vill hålla ordning… Tyckte det blev lite kul såhär på kvällskvisten.

Givetvis tycker jag att det är urtrist för dig Peppe! *klappar på axeln*

lisette
0

jättetråkigt när du får sådana kommentarer peppe! det är ju superviktigt att hålla rent i stallet efter sig. det är framförallt inte roligt om man själv får gå o sopa upp efter andra.

känns som om du inte behövde mer vatten på din kvarn just nu va? =(

Peppe
0

det har varit så här i alla år jag varit i stallet, men som jag sa i en annan tråd så finns inga andra stall. men nu får det räcka

Maja
0

Men gaaaah, kan folk lägga av med sådant där? Vad tjänar de på det liksom? Kalla folk för det här och det där..

Nej, Frida, du får flytta hit nu och baka bullar med tant Maja. :) <3

Peppe
0

#15 ja jag får väl göra det… :')

Maja
0

Köper du med jäst och vetemjöl så kan vi börja på en gång! ;)

Peppe
0

japp det fixar jag på vägen upp!! =D finns säkert en liten jäst- & vetemjölskiosk nån stans i skogarna, med lite tur har de mjölk också! inga bullar utan mjölk! =D

Maja
0

Min granne har kossor. ;) Där kan du få (varm) mjölk direkt från kossan. ;)

Peppe
0

#19 värsta lyxen ju! helt nybakad mjölk till nybakade bullar! Flört

Thorsson
0

Nybakad mjölk XD

jn84
0

Men hallå!? Vad stod det från början?

Peppe
0

j***a surf***a, tror jag får skriva så. resten kan du nog räkna ut…

jn84
0

Men shit! vad är det för människor du har i stallet? Jag hoppas det inte var en vuxen människa som sa så, utan en parfymstinkande fjortis som är alldeles för cool för sitt eget bästa?

Peppe
0

#24 du har så rätt så… vi har TVÅ sånna fjortisar dessutom, som om det inte räckte med en…