Ska provrida :)
Jag har lagt ut anonns ang låna en d-ponny på foder dels så känner jag att jag saknar rida en passande häst för min storlek, o eftersom jag inte är ett dugg intresserad av tävla så är det d-ponny jag e ute efter. Så jag har allså fått 3 st svar men en jag fastnat för när jag prata med ägaren. 16år gammla val vart en avelshingst men togs ur aveln pga ska vila å få uppleva ett normalt lugnt liv (utan tänka på brunstiga ston) Han va jätte fin o så lät han som han skulle passa in här hos oss. Så jag ska åka å provrida vet inte om det blir i helgen eller nästa helg. Kan säga att jag kommer vara nervös det va ju evighetersen jag provred en häst :S Åh det ska bli kul men nervöst å jag har skrivit ner 1 fråga som jag missade ta upp vid telesamtalet. Men jag fick mycket info om han men alltid bra o skriva ner det man kommer på å ta med. Har ni bra frågor man kan ta upp?

Va kul, hoppas det klickar ! Lycka till
fråga om allt precis allt och provrid mer än en gång och gör allt lyft hovar borsta pilla öron, kolla trafikrädsla och annan rädsla hur han e inne och ute ja allt du bara kan komma på!
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus
ja han ska vara en cool kille men har 2 saker han är rädd för det e gångstavar och hundar som flämtar i kopplet lösa hundar är okey. Sen är det väll vanliga faror som en harre som hoppar fram från sin gömställe det är ju typ nästan alla rädda för ja hoppar till iaf. Jag ska ta å borsta o känna igenom han fråga en massa. På lördag sak jag dit :D det e bokat åh så kul det ska bli.

usch det är altlid så nervös att provrida hästar…

Spännande :) Ta med kameran också så vi får se lite bilder ;)
*** Kärleken övervinner allt ***