tävling igen :D
Idag var det regional tävling på växjö fältridklubb (: deras första regionala på länge . MKT trevliga och mysig tävling var det :D iaf hade jag med mej min C-ponny paddie och hoppade LB / LA (:
LB:n gick jättebra och vi vann (: det var i en sväng i omhoppningen som underlaget lossnade och vi halkade lite.. men hon var snabbt uppe på alla fyra och fortsatte, så snäll är hon,<3 I LA:n gick det tyvärr inte lika bra. :/ på framhoppningen stannade hon för första gången på läge, så självförtroendet sjönk lite. I kombinationen fick vi ett stopp, då vi kom lite sakta in, och paddie försökte trycka in tvp galoppsprång, men det klarade hon inte, så där fick vi ett stopp. sen var det ett räcka, som paddie tyckte var såååå superläskigt, så hon stannade flera meter ifrån xd så tyvärr blev vi uteslutna ;/
även förrförra helgen var det tävling, (: det skulle vara en regional i alvesta, men den blev inställd , så jag hoppade LOKALT (Y) LC+5 och LB, i Lc+5 vann jag, och i Lb:n var jag 6 sekunder snabbare än segraren men hade ett slarvpet på nästsista hindret i omhppningen xD
paddie är bäst (: här är en bild från framhoppningen idag . (:
Isa Aronsson
www.stallequino.se

Va kul! Grattis!
Allmänheten: Jag fotade och Iza är BÄST och alla som gäger nått annat är… helt skumma x) <33333333
Paddz och du var superduktiga idag <3 Hur bra som hellst :D
#1 tack :D
#2 haha , linnea du är söt (:<3
Isa Aronsson
www.stallequino.se

Ni är bäst tsm! :D<3
#4 tack sötnos<3
Isa Aronsson
www.stallequino.se