håll tungan rätt i mun..

Supergullig :)
*** Kärleken övervinner allt ***

Snarare "håll tungan rätt utanför mun" :) Jättejättesöt fölis :)
å så söt! Grattis!
vilken söt liten pottsork :)
Gratulerar till en underbart söt bebis !
/Elin

Men gud vad söt!!

Nej men fyyyy!!!!!! :D :P
Gud så söt :)
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."

haha, ååh vad söt :D
hahahahha :D va söööt 

åhh, gulle!!

Så fin! Vilken häftig färg! =)
så himmla söt :) gilla den håll tungan rätt i munen :) kul att du lyckades få vara med förlossningen o sen ta kort det e ju jätte kul. Grattis till super fint föl

#21 Ja, de är ju så bra på att luras.. Får faktiskt tacka vår hundvalp som väckte mig. Hade varit ute och tittat på hästarna 1 timme innan och då såg allt lugnt ut, gick och lade mig. Vaknade av att valpen skällde och ville ut och såg då att stoet skulle föla. Klockan var 4 på morgonen!
För ett par dagar sedan fölade ett annat sto, även det förevigades på kort. Så roligt att ha kort från fölningarna!
Här är valpis

nemen åh så söt hund o super sött föl :) Och vilken fin man o lugg stoet har gösses. Jag väntar kanske ett föl (tjuvbetäckt så det har jag inte räknat med alls men vissa tecken säger mig att det väntas något) Så jag vet inte alls hur jag ska räkna ut när det e dags utan får kolla till henne lite då å då o när det e dags får hoppas på vaxproppar o mjukare senor (på baken) så får dom tas in. Men man vet ju aldrig kan ju vara att hon är skendräcktig med lr luras som bara den dom kan ju knipa när man kolla till dom sen poff ett föl har andlänt. :)